TheCatIsALie Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Har lyst til å prøve Killzone, men har bare x360.. og pc Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Meg også har bare spilt eneren som var dritt bra. Men tror det aldri kommer til å komme til Xbox, blir som Halo til ps3. Men er vel en mulighet for at det kommer til pc en gang i tiden? Lenke til kommentar
Renovatio Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Det er Sony som gir ut spillet, så vi vil nok aldri få se et Killzone spill på noe annet konsoll en Playstation. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Sony burde konvertere Killzone 2(og 1) til pc, salgstallene bare til PS3 har vært dårlige, å de "kan" tjene en del penger på å konvertere til pc og x360. Sjangsene er dog mindre til x360 pga. sony vil nok ikke dele spillet med erkefienden. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 3. august 2009 Forfatter Del Skrevet 3. august 2009 PC funker for meg.. liker det egentlig best til FPS spill, sikkert derfor jeg sliter selv på easy på BF BC Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Vil ikke blir porta til PC pga Sony gir ut. Vil nok ikke tjene såå mye mer på å gi det ut til pc, fordi på pc er det mange som piratkopierer. Killzone 2 er også et fantastisk spill som er verdt å kjøpe en PS3 for, sammen med Little Big Planet, Motorstorm Pacific Rift og Resistance 1 og 2. For ikke å glemme alle de nedlastbare titlene! Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 4. august 2009 Forfatter Del Skrevet 4. august 2009 Kjøpte ikke en X360, for så kjøpe PS3 pga et spill.. Hater PS3 kontrollen.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Sony lar kanskje Microsoft porte til x360 og PC som begge er dominert av Microsoft hvis Microsoft punger ut noe enormt. Eller kunne de ikke gjøre en avtale om at PS3 kan få PS3 versjoner av Gears of War spillene i bytte? Endret 4. august 2009 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Om du har 360 skulle vel ikke mangelen på killzone være noe uoverkommelig problem da den konsollen regelrett flommer over av fps-er allerede? Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 5. august 2009 Forfatter Del Skrevet 5. august 2009 Nevn noen? Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Halo 3, rainbow six, Cod4, Bioshock, bf 2 modern combat, bf 1942, Far cry, Half life. Xbox 360 Fps games. Endret 6. august 2009 av Carlgutt Lenke til kommentar
designer0 Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 bf 1442 hehe, der bommet du med et par hundre år Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 6. august 2009 Forfatter Del Skrevet 6. august 2009 Han kan ikke noe for at han har dårlig humor.. Sikkert bare født sånn.. Lenke til kommentar
gard0 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Trur neppe at det kommer til pc eller xbox Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 må innrømme at jeg sitter i omtrent samme stilling KZ2 ser ganske sweet ut, men er omtrent eneste spillet jeg kunne tenkt meg ps3 for og det blir litt waste egentlig...pc versjon kunne egentlig vært kjekt Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 8. august 2009 Forfatter Del Skrevet 8. august 2009 Er det bare meg, eller flere som er skuffet over Battlefield Bad Company? Hadde trodd det var mye bedre.. er jo bare spreng de tingene, drep alle, kjør dit, hele tida.. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Er det bare meg, eller flere som er skuffet over Battlefield Bad Company? Hadde trodd det var mye bedre.. er jo bare spreng de tingene, drep alle, kjør dit, hele tida.. Enig. Online var ok da. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 8. august 2009 Forfatter Del Skrevet 8. august 2009 Ja, nå har jeg bare det på online.. Runna The Bourne Conspiracy . Må få modda xboxen snart! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå