melvh Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) Hei Min datamus hakker i noen spille, slik i går så spilte jeg GTA 4, CS Source og Crysis. På både GTA 4 og CS source så skjer dette noen ganger, men om jeg går inn i mouse options og enten slår av "Enhance pointer percision" eller setter ned hastigheten så virker det som det kanskje ikke "lagger" så mye. Jeg har prøvd å bevege meg til siden for å se om selve spillene hakker. Men dette er ikke tilfellet. Bare når jeg beveger musen rundt. Prøvd å slå på v-sync og det hjalp litt. Men det varierer veldig. Lagger ikke noe i Crysis selv om jeg spiller på 1920x1080 og fps ligger på rundt 40-50. Selv musen lagger ikke her. Så det kan ikke ha noe med hardware og gjøre fordi Source er mindre krevende en crysis. Ingen av nvidia demoene sliter med slik mouse lagg heller. Maskinvare: E8400 275 gtx 4 GB Ram Western Digital 1 TB 7200rpm, 3 gbs microsoft intellipoint explorer 3.0 datamus Jeg bruker Windows 7 build 7100 64bit. Skal prøve å slå av AERO når jeg kommer hjem for å se om det fungerer Har lest mye på google men har ikke helt funnet noe enda, fant noe av dette: http://forums.nvidia.com/index.php?showtopic=3832 Håper på hjelp! Alle drivere nye drivere er installert, men selvfølgelig installerte Windows 7 alt automatisk før jeg fikk lastet ned programvaren til musen xD Endret 1. august 2009 av melvh Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 det kan være driverproblemer. prøv å installer nyeste musedriver, eventuelt avinstaller den samme driveren. Lenke til kommentar
melvh Skrevet 1. august 2009 Forfatter Del Skrevet 1. august 2009 det kan være driverproblemer. prøv å installer nyeste musedriver, eventuelt avinstaller den samme driveren. Jeg finner ikke driver til musen... Fant bare programvaren http://www.microsoft.com/hardware/download...spx?category=MK Hjelp? Rart det ikke skjer i Crysis, nvidia demoer, far cry 2 men bare gta 4 og source som jeg har testet med. Det som er rart også er at det ikke alltid skjer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå