Gå til innhold

Radeon 9800 eller Gf Fx?

Anbefalte innlegg

hahaha, sier at han er dum fordi han sier at det råeste GF FX 5900 Ultra koster i overkant av 7k? Altså, har du SETT på komplett? Fulgt linken hans? Det er Gainward sin versjon med eget vannkjølingssett som separat koster over 2k jo... Ikke anklag andre for å være dumme før du har undersøkt litt!

Det fleste GF FX 5900 Ultra 256 mb kort vil nok ligge på omlag 4,5-5k. Gainward sitt ligger litt over (surprise..).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-QqZexW9o
Usa pris er som regel gangbart med 10 siden frakt,moms,avgifter,fortjeneste etc etc kommer med i bildet. Sånn ca pris 499$~5000kr

duh...!...poenget er jo ikkje å kjøpe eit kort i USA da, men å regne ut ein ca. pris på kva det kommer til å koste i Norge ut ifra prisene fra USA. :yes:

Dooohhhh!!!!

Det er jo det jeg har gjort. Du tror det er gratis å sende fra usa eller andre fra andre steder i verden eller tror du data butikkene skal dekke det for deg? Det er veldig vanlig å gange med usa pris med 10 for å få den norske ca prisen.

Lenke til kommentar

Nok en gang:

Folk har sagt at Komplett OVERPRISER varene FØR de har kommet! Jeg er ganske sikker på at det ikke befinner seg et eneste GeForce FX 5900/5900 Ultra i Norge, hvertfall ikke et som skal selges.

Vent og se du :) Hvis GeForce FX 5900 Ultra kommer til å koste så mye, skal jeg spise et A4 papir!!

Lenke til kommentar
Vent og se du Hvis GeForce FX 5900 Ultra kommer til å koste så mye, skal jeg spise et A4 papir!!

hihi.. tenkter nok ikke det kommer til å selger gf4 fx-kort for mer enn 7k nei :D

uansett, ville ikke jeg hatt det med lyd og firewire...

Men vannkjølinga derimot.. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...