Dirty Water Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 hahaha, sier at han er dum fordi han sier at det råeste GF FX 5900 Ultra koster i overkant av 7k? Altså, har du SETT på komplett? Fulgt linken hans? Det er Gainward sin versjon med eget vannkjølingssett som separat koster over 2k jo... Ikke anklag andre for å være dumme før du har undersøkt litt! Det fleste GF FX 5900 Ultra 256 mb kort vil nok ligge på omlag 4,5-5k. Gainward sitt ligger litt over (surprise..). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Usa pris er som regel gangbart med 10 siden frakt,moms,avgifter,fortjeneste etc etc kommer med i bildet. Sånn ca pris 499$~5000kr duh...!...poenget er jo ikkje å kjøpe eit kort i USA da, men å regne ut ein ca. pris på kva det kommer til å koste i Norge ut ifra prisene fra USA. Dooohhhh!!!! Det er jo det jeg har gjort. Du tror det er gratis å sende fra usa eller andre fra andre steder i verden eller tror du data butikkene skal dekke det for deg? Det er veldig vanlig å gange med usa pris med 10 for å få den norske ca prisen. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 et par her driter seg ut, disse kortene er med ie1337 og lyd. Tror også at de har vannkjøling men er ikke sikker Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Nok en gang: Folk har sagt at Komplett OVERPRISER varene FØR de har kommet! Jeg er ganske sikker på at det ikke befinner seg et eneste GeForce FX 5900/5900 Ultra i Norge, hvertfall ikke et som skal selges. Vent og se du Hvis GeForce FX 5900 Ultra kommer til å koste så mye, skal jeg spise et A4 papir!! Lenke til kommentar
TanNKreM Skrevet 13. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2003 Vent og se du Hvis GeForce FX 5900 Ultra kommer til å koste så mye, skal jeg spise et A4 papir!! hihi.. tenkter nok ikke det kommer til å selger gf4 fx-kort for mer enn 7k nei uansett, ville ikke jeg hatt det med lyd og firewire... Men vannkjølinga derimot.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå