Zeelot Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Hei! Jeg tenkte å gå til innkjøp i et kamera, og jeg lurer på hvilken prisklasse man får mest for penga. Er jo ofte sånn at hvis man kjøper de nyeste modellene så er de overprisa. Mens de gamle og har mye lavere pris. Men hvilken pris-range er det man får mest for penga. Tenker å bruke mellom 800-2000 avhengig av hva man får mest for penga for. Kamera skal bare brukes til å ta bilder av fester, festivaler, minner osv Greit om det kanskje tåler litt også? Lenke til kommentar
Star Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) Jeg anbefaler ett EX-S12 som gir mye for pengene! Endret 2. august 2009 av Star Lenke til kommentar
Steamed Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Har ikke prøvd kameraet da men.. http://www.akam.no/artikler/panasonic_lumix_dmc-ft1/69868 Lenke til kommentar
mrp89 Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Casio Exilime S12 er et meget godt kamera som en over meg nevner. Panasonicen ligger vel et stykke over i pris og er egentlig bedre under vann enn over spør du meg. ikke så godt innendørs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå