Mykos Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) Hei Jeg vurderer å kjøpe meg en ny skjerm som vil bli brukt med følgende skjermkort: Sapphire Radeon HD 4870 1024 MB (Toxic) Skjermen vil bli brukt til film, skolearbeid og bilderedigering, men høyeste prioritet er spilling og da mest RTS spill og det kommende Starcraft 2. Jeg håper å kunne finne en skjerm som ikke vil utsette noe på spillingen, men til en billigst mulig pris. Jeg har da sett litt på BenQ G2220HD. Er dette en skjerm som kan anbefales? Finnes det andre bedre alternativer eller må jeg gå opp til et høyere prisnivå for å få tilfredstilt kravene mine til en skjerm? Den har heller ikke HDMI, trenger jeg det? Jeg finner ikke oppdateringsfrekvensen på skjermen? Er det 60 hz, 75 hz, .. ? EDIT: Denne på tilbud er bare ørlite grann dyrere, et mye bedre alternativ? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=44994...led#ProductTabs Takk, Mykos Endret 1. august 2009 av Mykos Lenke til kommentar
Cretinous Git Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) De testene jeg har sett av G2220HD tyder på at det er en god skjerm for prisen. Venter på at min skal dukke opp, så skal jeg gi en bedre rapport. [edit] Oppdateringsfrekvensen er 60 Hz, som på alle LCD-monitorer, og har uansett ingen betydning. Endret 2. august 2009 av mrhanky Lenke til kommentar
Mykos Skrevet 2. august 2009 Forfatter Del Skrevet 2. august 2009 Jeg har sett litt mer rundt og vurderer nå: G2412HD G2420HD (G2220HD) Tror jeg går for en 24" Har noen noe å si om disse skjermene i forhold til spilling? Har G2420HD AMA? På BenQ sine sider står det at den både har det og ikke har det :S Elkjøp har G2420HD til 1300,- Lenke til kommentar
Cretinous Git Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Etter å ha testet G2220 litt, tror jeg at jeg kan si at den ikke er noe særlig. På alle måter en helt grei skjerm til pengene, men langt fra noe spesielt. Den såkalte pianolakk-finishen ser ut som blank plast, og tar seg bedre ut på bilder enn i virkeligheten. Men den er jo den samme på 24"-skjermene også. En helt grei skjerm, altså, men ikke noe must buy. Forresten: den har ganske godt svart-nivå, det skal den ha. Endret 6. august 2009 av mrhanky Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå