Marstein Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Hei For en del år siden, rundt midten av 80 tallet gikk det en serie på NRK om en gjeng som kjørte rundt i en bil av enten typen Jeep eller Land Rover. Tror bilen var blå. Synest og å huske det var en skandinavisk serie der det var en svenske, en finne, en nordmann, en danske og en islending eller noe slikt som kjørte rundt i denne bilen. Noen som vet hva denne serien heter? Lenke til kommentar
Marstein Skrevet 28. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2011 Ingen som har begreper om hva denne serien kan hete? Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Tror du må gi mere info enn bilmerke og farge. Hvorfor kjørte denne gjengen rundt? Hva gjorde de? Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Etter litt googling: se denne tråden fra VGs debattforum. Tittelen skal være: I sandhedens tjeneste. En skandinavisk (nordisk?) samproduksjon fra 1987. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Hadde de med seg en papegøye i en eller flere av episodene? Husker jeg så noe som kan ligne litt på beskrivelsen, men det var vel rundt 95-96 tenker jeg. Det var en gjeng med ungdommer som kjørte rundt i en Land Cruiser eller lignende, og så var det da den papegøyen. Tror kanskje at den var på engelsk, men skal ikke si noe for sikkert. Det er egentlig det eneste jeg husker, vet at jeg likte å se på serien, men den eneste episoden jeg husker noe halvveis nyttig fra fikk jeg ikke sett ferdig fordi jeg måtte til legevakten pga ørebetennelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå