warmaster Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Hei! Med risiko for å bli "flamet" med info om at jeg burde ha søkt på forumet så prøver jeg allikavel. Hvilket digitalkamera til 1000-4000 er å anbefalle? Jeg vurderte først et HP Photosmart 320 men fant vel ut av optisk zoom hadde vært "kjekt å ha" og etterhvert så er det kanskje også andre funksjoner som er kjekt å ha... Ellers så har jeg også (som veldig mange andre) lyst på Canon Ixus XXX men jeg syntes kanskje at de er litt dyre... så jeg vil vel egentlig ha noe med samme funksjonalitet men til en mindre pris.. noen som vet om et slikt kamera? Mvh W Lenke til kommentar
Patience Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Hei! Med risiko for å bli "flamet" med info om at jeg burde ha søkt på forumet så prøver jeg allikavel. Hvilket digitalkamera til 1000-4000 er å anbefalle? Jeg vurderte først et HP Photosmart 320 men fant vel ut av optisk zoom hadde vært "kjekt å ha" og etterhvert så er det kanskje også andre funksjoner som er kjekt å ha... Ellers så har jeg også (som veldig mange andre) lyst på Canon Ixus XXX men jeg syntes kanskje at de er litt dyre... så jeg vil vel egentlig ha noe med samme funksjonalitet men til en mindre pris.. noen som vet om et slikt kamera? Mvh W Svarer av erfaring: Ligg LANGT unna følgende merker innenfor den prisklassen: -HP (Blåning i bildet) -Eldre Ricoh-modeller, herunder RDC6000 -Fuji (Slipper inn lite lys.. mørke bilder) Anbefaler: 1. Canon fra A20 og oppover 2. Casio Har selv Canon A20. MEGET bra kamera Vær kritisk til objektivet. Velg gjerne et kamera med stort objektiv da dette slipper inn mere lys. ..og for all del.. ligg laaangt unna HP sine kameraer. Herunder 318 og 320. Det er kort sagt ikke verdt pengene.. Lenke til kommentar
raysv Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Nikon 2100/3100 og Canon A60/70 virker som er gode kandidater, eller så står det noen modeller til under anbefalinger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå