mp_man Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Jaa... Jeg er en fornøyd eier av en Sony x1050? lyden er bra, spilleren fungerer som den skal. MEN er det mulig å være sååå vanskelig å få stappa noe video med skikkelig kvalitet i denne greia ? Selve spilleren har en oppløsning på 432 x 240 og alt ser veeeeldig pent ut på den, men jeg må si at jeg enda ikke har fått inn en video i 432 x 240. Jeg vet at det går, fordi videoen som følgte med spilleren (som jeg slettet) Hadde den samme størrelsen som selve oppløsningen på displayet. Foreløpig har jeg bare fått video i 320 x 240 (ipod classic størrelse) videoer inn på den, det funker, og det ser helt OK ut, men jeg vil ha det skikkelig skarpe bildet på spilleren. Så my question to you : Noen som har fått det til og vil dele det med meg ? Eller vet hvordan det skal gjøres ? Jeg har prøvd følgende programmer: Red Kawa DVD catalyst Free edition Ripbot264 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) Prøvd SUPER? iPod-profilen der skal fungere. Usikker på om du kan stille oppløsningen så spesifikt. Ellers kan du prøve det her: http://www.anythingbutipod.com/forum/showthread.php?t=20665 To år siden jeg drev med det der så husker ikke en drit av det, men mener jeg laget instruksjoner back then som ligger med i nedlastingen. Endret 1. august 2009 av Slettet+89234341 Lenke til kommentar
mp_man Skrevet 1. august 2009 Forfatter Del Skrevet 1. august 2009 Hmm, ja vært borti SUPER også. Men jeg skal prøve, ender vel med den kjipe oppløsningen ja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå