Gå til innhold

Holder 530W til dette?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jada den holder lenge til det oppsettet.

 

men vær forberedt på at hiperen kan dø etterhvert. da hiper kom på markedet i norge for noen år sia så ble de fort kjent for mye watt og bra kvalitet til en bra penge, men ettersom tiden gikk viste det seg at de dauer som fluer uten noen logisk grunn. det ser ut til at det magiske tallet er mellom 1 og 2 år, men det kan variere.

 

dersom du vurderer en ny psu etterhvert så sjekk ut corsair HX serien. den har modulære kabler (avtagbare) og den er av ypperste kvalitet.

Lenke til kommentar
jada den holder lenge til det oppsettet.

 

men vær forberedt på at hiperen kan dø etterhvert. da hiper kom på markedet i norge for noen år sia så ble de fort kjent for mye watt og bra kvalitet til en bra penge, men ettersom tiden gikk viste det seg at de dauer som fluer uten noen logisk grunn. det ser ut til at det magiske tallet er mellom 1 og 2 år, men det kan variere.

 

dersom du vurderer en ny psu etterhvert så sjekk ut corsair HX serien. den har modulære kabler (avtagbare) og den er av ypperste kvalitet.

 

Takk for hjelpen. Overtok PSUen fra min far, så den har nok vært i bruk rundt 1 år tror jeg. Hadde egentlig planer om å kjøpe ny psu sammen med delene, men prisen kom ikke innenfor budsjettet. Kjøper nok en ny psu rundt juletider. Blir nok muligens Corsair med modulære kabler.

 

EDIT: Er det noen andre forskjeller mellom TX og HX serien til Corsair, enn modulære kabler?

Endret av Toffer91
Lenke til kommentar

bortsett fra prisforskjellen og kabelsystemet så vet jeg ikke om noen store forskjeller.

 

personlig synes jeg det er greit å kjøpe en modulær psu til litt mer kr når du først planlegger å bruke opp mot 1k eller mer. dog så liker jeg å ha det ryddig og hater unødvendige kabler.

Endret av Spirre
Lenke til kommentar
EDIT: Er det noen andre forskjeller mellom TX og HX serien til Corsair, enn modulære kabler?

 

Tja, kommer litt an på. Om man f.eks tar TX750/850 og sammenlikner dem med HX750/850, så er sistnevnte bygd på en mye bedre PSU-plattform. Mye mer solid, og med høyere effektivitet. Tar man så f.eks TX650 og HX620, så er de ganske like, men med litt forskjell i viftekontroller. (TX650 er noe stillere). Det er litt opp og ned som sagt. Men jevnt over får man en bra PSU uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...