kris2401 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Etter jeg fikk et virus på pc-en for tre dager siden, gjenopprettet jeg den til et tidligere tidspunktpunkt. Problemet nå er at AVG-antivirus ikke starter, og skal jeg installere nye programmer (spybot, superantispyware) kommer denne feilmeldingen: ".exe.ikke et gyldig Win32-program" Filene er lastet ned fra download.com, tviler på disse er korrupte. Vet enda ikke om pc-en er 100% virus fri. Trenger sårt hjelp. Lenke til kommentar
mago Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) kansje pc har fått infeksjon som har laga krøll hvis du laster ned nytt program, og filen ikke vil starte, Høyreklikk på progammet og velg egenskaper, også velg fjern blokkering (hvis du stoler på dettte programmet sjå her for svar http://www.kvasir.no/alle?q=can%27t+run+exe+files man bør ikke kjøre gamle program på andre partisjoner, før virus scanned (etter GOback/re install) Endret 2. august 2009 av mago Lenke til kommentar
Atiks Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Jeg tror du kan repare problemet ved å laste ned CCleaner ,og bruke den til å rydde i registre for å fikse problemet. Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Se etter Trojan.TDSS her. Du stopper tjenesten ved å gjøre følgende: Gå til Kontrollpanel->System->Maskinvare->Enhetsbehandling Velg Vis->Vis skjulte enheter Klikk på plusstegnet framfor "Drivere som ikke er Plug and Play-kompatible" Bla deg ned til TDSSserv.sys, høyreklikk på fila og velg Deaktiver. Restart. Prøv nå og kjør igjennom Veiledningen Lenke til kommentar
kris2401 Skrevet 3. august 2009 Forfatter Del Skrevet 3. august 2009 Takker for svar. Fant ut at alle exe. filene på pc-en var infisert av viruset Virtob.Win. Bestemte meg for å slette hele C: disken og kjøpe nytt antivirusprogram. Selv om D: disken selvfølgelig også var infisert, reparerte McAfee dette problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå