Maestro Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Heisann! Noen som har noen gode forslag til forsikring av laptop ved studier i utlandet. Har en Dell I4150 som jeg skal ha med til Australia til sommeren. Har foreløpig kun hente service på denne. Bør jeg skaffe meg en complete care på denne før jeg reiser? Syns å huske at Dell også hadde en egen forsikring for reiser i utlandet, er denne forsvunnet eller har complete care overtatt? Ellers så lurer jeg også på om noen vet om studentforsikring fra Ansa eller Europeiske vil gjelde som forsikring på pcen? Håper noen vil dele sine erfaringer med forsikring og reising i utlandet. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Europeiske dekker ihvertfall pc, men du kan og kjøpe en ekstra forsikring gjennom dem slik at det gjelder mer eller mindre hele beløpet... Jeg trur Europeiske har ett tak hvor mye dem dekker av slikt... Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Heisann! Noen som har noen gode forslag til forsikring av laptop ved studier i utlandet. Har en Dell I4150 som jeg skal ha med til Australia til sommeren. Har foreløpig kun hente service på denne. Bør jeg skaffe meg en complete care på denne før jeg reiser? Syns å huske at Dell også hadde en egen forsikring for reiser i utlandet, er denne forsvunnet eller har complete care overtatt? Ellers så lurer jeg også på om noen vet om studentforsikring fra Ansa eller Europeiske vil gjelde som forsikring på pcen? Håper noen vil dele sine erfaringer med forsikring og reising i utlandet. Jeg har forsikring gjennom ANSA som har en avtale med Gouda forsikring., Dette er noe jeg angrer bittert paa i ettertid. Laptopen min ble stjelt fra meg for 3 mnder siden og det eneste jeg har hoert fra Gouda er at utbetalingen iallefall blir hallvert. Jeg tviler sterkt paa at jeg noen sinne kommer til aa faa noe penger fra dette MEGET userioese forsikrings selskapet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå