Tore Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) (redigert, ser at overskriften ble slik at det ser ut som jeg spørr hvor de resterende Mb ble av, det er ikke det jeg tenker på.) Hei Akkurat mekket sammen mitt nye Core i7 system, og valgte å kjøpe 12Gb med det samme, men etter tilbakemeldinger jeg har fått så skjønner ikke 10 av 10 poenget med 12Gb mot eks. 6Gb... (Hovedgrunnen min er Videoredigering og konvertering) Men ettersom Windows 7, buffrer så mye som det får lov til på minnet i stedet for det mange ganger treigere alternativet HDD. Vil ikke 12Gb bare være positivt, også til vanlig bruk.? Hos meg nå, med bare firefox og thunderbird åpent (54prosesser totalt) så ligger 11016Mb hurtigbuffret, mens bare 46Mb har status som ledig... Sideveksningsfilen er bare 393Mb... Eller har ikke dette noe å si, ville jeg ha samme opplevelse av hurtighet i systemet selv med 3 eller 6Gb.? Noen som kan forklare meg det med hurtigbuffer og sidevekslingsfil og windows 7 minnebruk.? Endret 1. august 2009 av Tore Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) "Hurtigbufret 11GB " vil bare si at memory manageren til windows har reservert dette minnet til ulik dynamisk bruk. Endret 6. august 2009 av syar2003 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå