Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Er trøtt hele tiden. Blir aldri opplagt.

Gjest Guest_Tornerose_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Tornerose_*

Hei. Er en gutt i midten av tyve årene.

Vanlig hverdag for meg er: Sove fra ca 23-7, jobbe fra 8-16, sove etter jobb i 2-3 timer. Det pleier og fungere helt greit, men er utrolig trøtt hele tiden!

Nå som jeg har ferie, kan jeg legge meg sånn i 23 tiden, og sove og sove. Jeg kan ærlig si at jeg ALDRI har sovet så lenge jeg vil, idag sov jeg til halv 2 (Ja jeg våknet nettopp) 14 1/2 time, og jeg ble da vekt.

Dersom jeg hører med lege ang dette så sier de alle det samme: Tren, og spis riktig. Jeg vil si at jeg gjør dette. Trener flere ganger i uken, og spiser "sunt" og regelmessig i løpet av dagen.

Hva er galt??? Hvordan kan jeg få mer energi og overskudd?

Håper på svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for svar. Når det kommer til jern har jeg fått vite at jeg har nok av dette. Hadde ikke det før dog, men etter jeg begynte å trene og spise "sunt" kom det seg opp. Men ja, får vel kontakte lege igjen.

Lenke til kommentar

Hadde noe lignende mens jeg hadde ferie i jula. Kunne legge meg halv 11- 11 og sove til 13-14 neste dag og fortsatt være trøtt. Men det gikk over etter at jeg hadde fått litt ro og en ferie. Kan rett og slett hende at du bare er utbrent og trenger tid til å komme deg opp igjen :)

Lenke til kommentar

Hvordan er humøret ditt?

Det er svært mange som lider av en lett deresjon uten å vite dette, og dette kan noen ganger føre til mer eller mindre konstant tretthet.

Det kan også være som andre nevner at stoffskiftet ikke er helt på topp.

Tenk gjennom hverdagene dine;

-Er det noe som er kraftig endret fra tidligere, både jobbmessig, sosialt, på privaten etc.

Nevn slikt for legen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...