The Stig Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Her er helgens dose med sjelekvaler. Les mer Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Okey morro det her, men kan du please mekke så linkene åpnes i en ny tab. Stress å trykke på scrollen eller å holde inn ctrl for å åpne de i en ny tab:/ Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Okey morro det her, men kan du please mekke så linkene åpnes i en ny tab. Stress å trykke på scrollen eller å holde inn ctrl for å åpne de i en ny tab:/ Vi bruker konsekvent ikke target-tag'er, da vi ser det som litt uhøflig å gjøre dette uten å opplyse om at lenken som klikkes på åpnes i ny tab/vindu. Og ved at vi er konsekvente, vet også leserne at de må holde inne ctrl for å åpne i ny tab, hvis det er dette de ønsker. Men jeg tar gjerne en debatt på dette. Hva mener dere? Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 jeg syns det nesten er mer uhøflig å måtte la leserne bruke tilbake tasten, for å så bla seg ned til det stedet man slapp. Det er min mening. Sikkert mange som kommer til å si at jeg er lazy +++ nå, men det for dere bare gjøre. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) Clear Vision II alt for lett.. Shift 4 alt for vanskelig det vard et jeg gadd å prøve før jeg bevgde meg videre. liker disse snipe spillene, men de er som regel alt for lett. og "inviklet" historie funker ikke i det hele tatt. jeg brukte mer tid på å vente på unyttig informasjon enn jeg gjorde på å blåse hodet av folk. vist noen vet om et sniper spill av denne typen der man bare ligger i ro og plaffer ned, folk setter jeg stor pris på en link Edit: selv høyreklikker jeg på linkene for å åpne i ny fane. ser ikke noe problem ved dette. jeg syns det nesten er mer uhøflig å måtte la leserne bruke tilbake tasten, for å så bla seg ned til det stedet man slapp. Det er min mening. Sikkert mange som kommer til å si at jeg er lazy +++ nå, men det for dere bare gjøre. merket dette nå.. før har jeg pleid å havne tilbake der jeg slapp etter å ha brukt til baketasten. er det hos meg eller hos tek-nettverket endringen har skjedd? jeg likte det i alle fall mye bedre før. Endret 2. august 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Gompedyret Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Stress å trykke på scrollen eller å holde inn ctrl for å åpne de i en ny tab:/ Hva i alle dager er problemet med å trykke med scrollehjul-knappen istedenfor den vanlige? Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 det kan rulle istedenfor? Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 det kan rulle istedenfor? ja og nei, har ikke scroll her:/ Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Okey morro det her, men kan du please mekke så linkene åpnes i en ny tab. Stress å trykke på scrollen eller å holde inn ctrl for å åpne de i en ny tab:/ Vi bruker konsekvent ikke target-tag'er, da vi ser det som litt uhøflig å gjøre dette uten å opplyse om at lenken som klikkes på åpnes i ny tab/vindu. Og ved at vi er konsekvente, vet også leserne at de må holde inne ctrl for å åpne i ny tab, hvis det er dette de ønsker. Men jeg tar gjerne en debatt på dette. Hva mener dere? siden dere opplyser om flere spill i en artikkel så er det best at de åpnes i ny fane da man slipper å bla tilbake og bare kan bytte fane. da ødelegger man ikke for hvor langt man er kommet i spillet heller ved å gå tilbake og kan dermed spille videre uten problemer. og artikkelen slipper å laste inn pånytt. Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Okey morro det her, men kan du please mekke så linkene åpnes i en ny tab. Stress å trykke på scrollen eller å holde inn ctrl for å åpne de i en ny tab:/ Vi bruker konsekvent ikke target-tag'er, da vi ser det som litt uhøflig å gjøre dette uten å opplyse om at lenken som klikkes på åpnes i ny tab/vindu. Og ved at vi er konsekvente, vet også leserne at de må holde inne ctrl for å åpne i ny tab, hvis det er dette de ønsker. Men jeg tar gjerne en debatt på dette. Hva mener dere? siden dere opplyser om flere spill i en artikkel så er det best at de åpnes i ny fane da man slipper å bla tilbake og bare kan bytte fane. da ødelegger man ikke for hvor langt man er kommet i spillet heller ved å gå tilbake og kan dermed spille videre uten problemer. og artikkelen slipper å laste inn pånytt. der har vi noen som klarer å forklare kort og godt det jeg mente:)! Kult at jeg ikke er den eneste som blir "forbanna" (blir ikke det, men er tungvindt) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg