Sir-Allistair Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Problemet er at i høy fart blir ikke bybildet(eller hvor som helst) oppdatert like kjapt som bilen kjører. Dermed stopper hele spillet opp i et halvt til et sekund for at bildet skal oppdateres. Et par ganger har også bilen blitt satt på veien blinkende som om den hadde gått på taket. Skal det virkelig være sånn? Takker for svar dersom noen har erfaringer å dele. Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Kjøpte dette spillet tidligere i sommer, og skrev faktisk om det her på forumet. Hadde akkurat det samme problemet som deg. Helt idiotisk ikke sant? Hvor har du kjøpt det? Jeg kjøpte mitt på Platekompaniet, dro tilbake og klagde da jeg syntes spillet var "uspillelig", fikk heldigvis et gavekort / bytte til et annet spill selvom det var åpnet Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 1. august 2009 Forfatter Del Skrevet 1. august 2009 Kjøpte dette spillet tidligere i sommer, og skrev faktisk om det her på forumet. Hadde akkurat det samme problemet som deg. Helt idiotisk ikke sant? Hvor har du kjøpt det? Jeg kjøpte mitt på Platekompaniet, dro tilbake og klagde da jeg syntes spillet var "uspillelig", fikk heldigvis et gavekort / bytte til et annet spill selvom det var åpnet Ja, sant! Kjøpte på cdon. Sykt hvis de har lagd det så dårlig som det. Er jo ellers et ganske kult spill. Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Ja det er jo det. Tror bare ikke EA Blackbox skjønner hvordan man lager spill til PS3.. Har et annet også, Skate 2, hakker som ville vesten.. Men om du har kjøpt det på cdon.com så er det kanskje litt vanskelig og bytte det ja.. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 1. august 2009 Forfatter Del Skrevet 1. august 2009 Nei, det var et av de spillene jeg venter til skal falle under 200; så gidder ikke styre med å bytte det. Men skuffende at spillets største problem skulle være noe slikt. I går falt bilen gjennom bakken og så ut til sveve oppi skyene ^^ Tok bilde av det, som ble lastet opp til ea.com et sted. Og en ting til: Skulle vært mulig å spille av egen musikk! Ps: Takk for adverselen angående skate 2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå