Haugsb Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) Som tittelen seier, kva er forskjellen? Har ein V-MAX 9,9 sjølv, og eg kan ikkje sjå noko forskjell frå dei andre 9,9-ane. Meinar å ha høyrt at den skal ha ein annan propell og eit annleis undervasshus, og høgare ytelse. Nokon som veit om dette stemmer? Takker for alle svar Endret 15. august 2009 av Haugsb Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Er ikke V-max en to-takter da? Lenke til kommentar
nekronos Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 du får et kult klister på motor dekselet. på VMax2 motrene (200-300hk), dem har ihvertfall nosecone Lenke til kommentar
Haugsb Skrevet 8. august 2009 Forfatter Del Skrevet 8. august 2009 du får et kult klister på motor dekselet. på VMax2 motrene (200-300hk), dem har ihvertfall nosecone Så med en prisforskjell på nesten 2000,- så får en berre eit klistermerke? Lenke til kommentar
masterboy Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Er det den sereien som hadde duoprop? (på de større modellene altså) Lenke til kommentar
Bjarki Reinisson Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 V-Max 9,9 er egentlig en 15 hester, som har blitt skrudd ned til 9,9 for å komme lettere til på markedet i norge Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 V-Max 9,9 er egentlig en 15 hester, som har blitt skrudd ned til 9,9 for å komme lettere til på markedet i norge De fleste 9.9 er vel egentlig oppjusterbare til 15 eller 18 HK? En jeg kjenner har en 9.9 VmaX skrudd opp til 15. Det er firtakter tror jeg. Lenke til kommentar
Blabla12 Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 (endret) Hei ! Jeg har selv hatt en v-max 9.9.. Det som er forskjellen er at den orginale 9.9 må man skifte forgasser OSV.. på, mens V-maxèn er en 15 hk, det er bare at det sitter en liten sperre for å få åpna gassern helt.. har et bilde av den lille sperren.. det tar ca 10 sek å fjerne den du bare bøyer den til sia så er det 15 hk.. veldig lett (BILDE) ifårholdsvis til en orginal 9.9 2-takt, som du må bytte forgasser osv på.... Endret 25. august 2009 av Blabla12 Lenke til kommentar
Haugsb Skrevet 25. august 2009 Forfatter Del Skrevet 25. august 2009 Har samenligna omtrent alt med ein original 9,9 og til og med sperra på gassen er lik. Lenke til kommentar
Blabla12 Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Hmm..... Er du sikker på at det ikke var en trimma 9.9 da ? eller en annen v-max ? Lenke til kommentar
Haugsb Skrevet 26. august 2009 Forfatter Del Skrevet 26. august 2009 Hmm..... Er du sikker på at det ikke var en trimma 9.9 da ? eller en annen v-max ? Jaja, for alt eg veit har eg kanskje berre eit V-Max-cover Lenke til kommentar
mike93 Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 De skal være helt like bortsett fra fargen, klistremerkene og pris. V-max er totaktere.. På de større yamaha motorene skal det visstnok være en forskjell men disse har jeg ingen erfaring/ info om.. Lenke til kommentar
B5234T Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Dette er feil mike93... V-max 9,9 er opprinnelig en 15hk som er nedjustert til 9,9 hest for avgifter o.l Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå