Caliber Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Topicen sier vel det meste.... En venn av meg innvesterte i pro-utgaven i stedet og opplevde en del problemer, spesiellt i Half-life, noe jeg er meget interessert i å unngå. Aldri hatt noe med ATI å gjøre før, så tenkte det var på tide . Noen som kan forklare forskjellen på omega- og catalyst-driverne og hvilken spesifikke driver jeg burde gå for? Tror kortet allerede ligger på posten ,venter bare på den dumme lappen så jeg kan hente d....! Takker på forhånd, Mvh, Haakon Lenke til kommentar
Blib Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Tja, Catalust driverene er de beste, men opp til 3.3 så krasjer Half Life når du trykker Esc eller |-knappen. Vet ikke med 3.4 da, som ble sluppet i dag. Omega driverene skal fikse akkurat dette, men det fungerte iallefall ikke her hos meg. Forutenom akkurat dette spillet ahr jeg aldri opplevd problemer med mitt kort iallefall! Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 bruk catalyst ver 3.1 (den nyeste er 3.2 men den bugger) hvis du skal spille cs/halflife omega er noen modifiserte tredjeparts drivere som en eller annen kis har laget. De skal gi bedre ytelse visst. Om kort tid kommer dog ATI med catalyst versjon 3.4 (de har hoppet over 3.3) som skal ha fikset problemene i halflife. btw. gidd vente på lapp. bruk sporingsnummeret og se om den er kommet på postkontoret ditt. hvis den er kommet, og ikke hentelappen, skriver du ned kollinummer og tar det med og får den før lappen kommer, jeg gjør det alltid slik. Lenke til kommentar
arehsan Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Caliber: er 3.4 kommet? hvor finner jeg de? De var hverken hos ati.com eller rage3d.com Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 (de har hoppet over 3.3) De hoppet ikke over 3.3, de trykkte "shift+del" fordi de ikke holdt mål eller.no. Lenke til kommentar
bjornar83 Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Jeg finner heller ikke 3.4... Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 De hoppet ikke over 3.3, de trykkte "shift+del" fordi de ikke holdt mål eller.no. ??? og forskjellen??? Lenke til kommentar
Ken@th Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Hum 3.4 er vell ikke kommet ut enda tror jeg ;() Kommer vell snart alt innen 1 time - 3-4 dager Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 3.4 skal komme en gang idag. Lenke til kommentar
Ëonwe Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Jeg bruker standard driverne som er med Sapphire sine kort. Det er vel kansje 3.1 det? De fungerer bra i CS ingen bugs, bortsett fra at våpnene er utvidet på tuppen. Det ser drit stygt ut. Det er jo bare utseendemessig da! 8) Lenke til kommentar
Roy E Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Jeg vil anbefale deg å bruke referansedriverne fra ati, med mindre det er noen bøggs du tror omega fixer. jeg har selv erfart at omega driverne er noe dritt. Jeg pleier å se filmer jeg laster ned på TV-en gjennom tv-out, og det blir helt føkka om du bruker omega driverne. aspect ratio og oppløsning blir helt rart, og du mister overlay styringa. Om du ikke bruker tv-out kan det dog hende at det fungerer greit. Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Omega er tweakede Cat drivere, og de lages vel av en russer (?). Jeg bruker Cat 3.4, og det har rettet alle CSbugs som var i 3.2. finner ingen feil med 3.4, så det kommer kanskje ikke Omega 3.4 da? De hoppet IKKE over 3.3, de ga den bare ikke ut.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå