Gå til innhold

TV i USA 2010-11. (inkl sommer 10)

Anbefalte innlegg

Da er tiden inne til å begynne å følge med på hva som kommer og ikke kommer tilbake neste år på amerikanske tv-skjermer.

Jeg vil minne om at denne tråden gjelder for serier som starter/kommer tilbake etter

mai 2010

. Tråden for sommer 09 og høst/vinter 2010, kan du her.

Jeg vil også minne om at spoilere og bilder skal plasseres i spoiler-tag.

Jeg vil også legge til at jeg kommer til å konsentrere meg om denne tråden, og serier som blir kansellert i '09, blir oppført her.

Legend: "Fornyet" = Serier som kommer tilbake. "Kansellert" = Serier som ikke kommer tilbake på tv-skjermene. "Nye" = Nye, ferske serier. "Mulige/Rykter" = Serier som er bekreftet i preproduksjon, men som ikke har en bekfreftet dato i sesongene tråden følger, eller som jeg ikke kan finne offisielle bekreftelser på.

Nye

Vis skjult innhold

Fornyet

Vis skjult innhold

Kansellert/Avsluttet

Vis skjult innhold

Endret av Dragen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok tråd ja.

Rescue Me kommer tilbake i enten juni eller juli neste år, kanskje så tidlig som april eller mai. Siden da går serien i 18 uker fram til september-oktober. Serien fikk en seertall-boost i år, og produsentene vil lage mer.

http://latimesblogs.latimes.com/showtracke...escue-me-r.html

Law & Order: Criminal Intent er blitt fornyet ifølge Julianne Nicholson(en av av hovedskuespillerne), sesong 9 starter enten i april eller mai 2010 så den vipper veldig i denne tråden.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Leverage fornyet, så sesong 3 vil gå i denne tidsperioden.

Sitat
The Con is On as TNT Orders Third Season of Hit Series LEVERAGE Popular Series, Starring Oscar® Winner Timothy Hutton, Averages 4.1 Million Viewers and Ranks as Ad-Supported Cable’s #1 Wednesday Program among Adults 25-54, Viewers and Households
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...
  Jotun skrev:
  Thlom skrev:
Kan allerede nå informere om at FlashForward vil bli rammet av Lost-sjuka(??).

?

Produsentene klarer ikke å snøre sammen alle tråden som blir lagt ut og hele serien sporer av i absurditeter. Har ikke sett så mye Lost, men det skjedde med Heroes omtrent halveis i sesong 2.

Lenke til kommentar
  Thlom skrev:
  Jotun skrev:
  Thlom skrev:

?

Produsentene klarer ikke å snøre sammen alle tråden som blir lagt ut og hele serien sporer av i absurditeter. Har ikke sett så mye Lost, men det skjedde med Heroes omtrent halveis i sesong 2.

Så hvordan kan du trekke den konklusjonen da?

FYI så har det vært mye oppsamling av løse tråder siste halvannen sesong.

Lenke til kommentar
  Thlom skrev:
  Jotun skrev:
  Thlom skrev:

?

Spørsmålet foran ? i mitt innlegg var slik som dette: Så du har ikke sett Lost, men klager over serien allikevel?

Godt jobbet å svare bekreftende på det uten å vite spørsmålet! :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...