jons271 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) Hei. Har hatt pc'n min under ett år og nå er den veldig treg i oppstarten, og loade streken som før var sammenhengende er nå bare streker som i vanlig windows :o Lurte på om noen har peiling på hvordan fikse dette. Har veldig lyst å systemgjenoprette fra dagen jeg fikk den... Men har ikke en sånn CD. Endret 1. august 2009 av Skagen Gjorde emnetittelen mer beskrivende for trådens innhold. Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Tar jeg ikke helt feil skal det være mulig å lage en slik cd med Acer eRecovery programmet på pcen din. Skal være ganske enkelt å forstå seg på det programmet Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Du kan bruke Acer eRecovery men da vil du miste alt som er på laptopen din. For å bruke eRecovery trykk Alt+F10 når du ser Acer logoen under oppstart. (Er slik på madamen sin Acer Aspire 5920G) Dette vil opprette laptopen til slik den var da du fikk den fra forhandler, som sagt ALT du har av personlige filer vil fordufte. Lenke til kommentar
jons271 Skrevet 2. august 2009 Forfatter Del Skrevet 2. august 2009 Tusen takk for hjelpa;) Skal prøve alt+f10;) Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Du kan bruke Acer eRecovery men da vil du miste alt som er på laptopen din. For å bruke eRecovery trykk Alt+F10 når du ser Acer logoen under oppstart. (Er slik på madamen sin Acer Aspire 5920G) Dette vil opprette laptopen til slik den var da du fikk den fra forhandler, som sagt ALT du har av personlige filer vil fordufte. Vel å merke kun det som ligger på C: Alt på Acerdata D: forblir urørt. Lenke til kommentar
jons271 Skrevet 2. september 2009 Forfatter Del Skrevet 2. september 2009 Har nå gjennoprettet til fabrikk-standard. Den ble bedre, men ikke helt fiksa, fortsatt litt treg i oppstart, men men... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå