Gjest Slettet+513 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) Hei jeg er en av de som sterkt misliker å høre folk prate på flatskjermen min, veldig lytt på surround anlegget, hvordan skrur jeg av andres stemmer ? veldig forstyrrende når jeg spiller online, hører tysk, spansk og gebrokkent engelsk som er veldig irriterende og forstyrrende for spillingen. takker på forhånd for svar. Endret 1. august 2009 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Enten bruke mic selv, eller så går du i dashbored eller via profilen din og skrur det bare av... Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Trykk på midt knappen på kontrollen og i menyen som kommer opp gå helt til høyre. Velg Preference og så Voice. Der kan du velge om du vil ha lyd ut av tv, headset eller begge Lenke til kommentar
heimnes Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Jeg er også plaget med stemmer, men det er min egen i høytaleren på micen min. Vet ikke om en logisk løsning på denne, anyone? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå