Eiriqs Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Har nettopp lastet ned windows 7. Så skulle jeg laste ned driveren til Logitech g15 så sto det at oprativ systemet ikke støttet dette. Vet noen hva jeg kan gjøre for og ordne dette? =) Takk for svar på forhånd! =D Lenke til kommentar
boxdragon Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 jeg har det samme problemet :/ Lenke til kommentar
Jonwm Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Min G15 v2 fungerer fint med W7 brukte driverne som var på cden som fulgte med. Lenke til kommentar
malcite Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Min G15 v2 fungerer fint med W7 brukte driverne som var på cden som fulgte med. Er G15v2 jeg har å, men har du fått medie knappene til å fungere alle sammen? Har bare mute+volum kontroll, alt annet reagerer ikke. EDIT: For min del er feilen fikset, ironisk nok så var jeg dum nok til å glemme å installere programvaren som styrer pluginsene å macro funksjonene. Driverne i Win7 fungerer allerede 100% Endret 17. november 2009 av malcite Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå