Gå til innhold

z1010 kommer snart (billig webshop)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å tro at z1010 kommer til Norge i år er som å tro julenissen kommer i juli.

Så lenge det ikke er noe UMTS-nett i Norge, er z1010 temmelig uinteressant. Ja, den støtter GSM også, men ingen gidder å betale så mye for noe man ikke kan bruke halvparten av.

Lenke til kommentar

Jeg har forandret standpunkt til det og tror at UMTS telefoner vil bli solgt i Norge i god tid før UMTS-nettene åpner. For når UMTS er så nær som sverige så tror jeg at enkelte entusiaster vil være på banen.

Jeg ville ikke si at de ikke kommer før jul før jeg har snakket med markedsansvarlig for Norge først, Molna.... :-?

Lenke til kommentar
UMTS-nettet i Norge åpner ikke før i 2004, derfor starter ikke salget av mobilene tidligere heller. Slik var det her i UK også.

Om det er UMTS i Sverige spiller jo ingen rolle.

Man kan vel bruke telefonene i Sverige da.. Det er jo kjekt for UMTS opratørene her at ola nordmann har en UMTS telefon med en gang nettet blir åpnet slik at de tjener mer penger FORT!!

Penger, penger, penger.... Det som står i hue på dem!!

Lenke til kommentar
UMTS-nettet i Norge åpner ikke før i 2004, derfor starter ikke salget av mobilene tidligere heller. Slik var det her i UK også.

Om det er UMTS i Sverige spiller jo ingen rolle.

Man kan vel bruke telefonene i Sverige da.. Det er jo kjekt for UMTS opratørene her at ola nordmann har en UMTS telefon med en gang nettet blir åpnet slik at de tjener mer penger FORT!!

Penger, penger, penger.... Det som står i hue på dem!!

Nettop. Ville ikke forundre meg om den er her i høst eller sen sommer.

Lenke til kommentar

Vel, siden Z1010 har full GSM støtte også, og om den hadde kommet til salgs tidligere enn UMTS nettet er oppe i Norge, så hadde jeg sikkert kjøpt den (bytta ut P800'en) til høsten engang.. Da hadde jeg iallefall hatt en konge GSM telefon fram til UMTS ble tilgjengelig, og hatt full UMTS utnyttelse når UMTS nettet er operativt.. hadde ikke brydd meg stort om jeg ikke hadde fått brukt UMTS features'ene med engang.. Z1010 er jo en kongetelefon i seg selv, uansett om den kjører på GSM eller UMTS (eller begge deler - synes jeg).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...