Gå til innhold

Augustfest 2009 - ingerlisewalle - Ta bilder hver dag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
11. august - På taket

Oi, det ble da bra...voldsomt til skyer du har fått med som et ekstra tak :yes:

RandiA

veldig bra dette her, ja ditt beste sålangt synes jeg:-)

Dette var jo veldig stilig! Litt 3D-aktig! Flotte farger, og den sterke sola gjør susen! Bra!

Tusen takk for hyggelige kommentarer :)

Lenke til kommentar

Du tar mange bra bilder, men de to siste likte jeg spesielt godt.

"På taket" liker jeg spesielt skyene, men også at du har klart å beholde fargene på menneskene så godt. Ville ikke vært det samme hvis de bare var siluetter.

Dagens synes jeg hadde en uvanlig, men bra vinkel. Liker at bare hendene er i fokus.

Bra jobba! Stå på videre ;)

Lenke til kommentar
Du tar mange bra bilder, men de to siste likte jeg spesielt godt.

"På taket" liker jeg spesielt skyene, men også at du har klart å beholde fargene på menneskene så godt. Ville ikke vært det samme hvis de bare var siluetter.

Dagens synes jeg hadde en uvanlig, men bra vinkel. Liker at bare hendene er i fokus.

Bra jobba! Stå på videre ;)

Tusen takk for grundig kommentar. Syntes heller ikke det hadde blitt like fint dersom jeg ikke beholdt fargene på menneskene.

Likte dagens kjempe godt selv, likte at det var litt anderledels :)

I dag reiser jeg på hyttetur, så jeg får nok ikke lagt ut bilder før søndag. Skal ta bilder hver dag uansett, følg med på søndag ;)

Lenke til kommentar
Ja, fin "serie", tror jeg likte de uværsskyene best (13.august).. :yes:

RandiA

ja, uværsskyene var spektakulære! Sitter også og lurer på dagens bilde; hva kan det være??

Takk for kommentarer :)

Hehe, gårsdagens bilde var rett og slett et tak, måtte ha ly for regne i går. Og endte opp under et tak på/ved Oslo City.

Lenke til kommentar
Likte spesielt skyene 13. august - truende og spennende, og regnet faller.. :)

Du har lagt på litt filtre i etterbehandlingen på 15. og 19. august? :)

Tusen takk for kommentar :) På 15. august har jeg bare stilt ned clarityen. På 19. august har jeg først og fremst brukt blits, så du ser fuglen men likevel får speilbildeeffekt og lyst vann, men jeg har gjort det til s/h og lagt på fresco, så der har du rett :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...