ingerlisewalle Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Bruker: ingerlisewalle Utfordring: Ta bilder hver dag Deltakernivå: Pingle Utstyr: Nikon D200 og alt annet jeg har tilgjengelig. Lenke til kommentar
ingerlisewalle Skrevet 1. august 2009 Forfatter Del Skrevet 1. august 2009 1. august - Mr. Buskelur f/2.8 1/200 sek ISO 250 75mm Lenke til kommentar
carmelita Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) "Hva? Et kamera? Ikke blunke, ikke blunke, ikke blunke. Puh. Jeg blunka ikke." Morsomt bilde. Det er et sånt "jeg er her"-bilde. Endret 1. august 2009 av carmelita Lenke til kommentar
ingerlisewalle Skrevet 1. august 2009 Forfatter Del Skrevet 1. august 2009 Tusen takk for kommentar. Hehe, ja, syntes også det ble litt morsomt. Det eneste jeg irriterer meg over er at han ble litt for rosa i ansiktet. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Morsomt bilde - antar fargen under øynene kommer av reflektert lys fra blomstene.. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 1. august - Mr. Buskelur Morsom den der, friske farger... RandiA Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 jeg er også enig. Det er et morsomt bilde. Gir meg litt barnetv-følelse. Lenke til kommentar
ingerlisewalle Skrevet 2. august 2009 Forfatter Del Skrevet 2. august 2009 Tusen takk for hyggelige kommentarer folkens Lenke til kommentar
ingerlisewalle Skrevet 2. august 2009 Forfatter Del Skrevet 2. august 2009 2. august - Mega bom, men ingenting å utsette på innsatsen! f/4.5 1/1000 sek. ISO 250 70mm Lenke til kommentar
Rodswinger Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) Hei,og velkommen til forumet. Du tar virkelig utfordringen på strak arm. Morsomt,og veldig fin bruk av skarphet. Tøft,heng på! Siktet til bilde 1,så kom nr 2,ikke værst det heller! Endret 2. august 2009 av Rodswinger Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 2. august - Mega bom, men ingenting å utsette på innsatsen!f/4.5 1/1000 sek. ISO 250 70mm :!: :!: Morsomt det der også ja...(Litt "tungt" å åpne bildet kanskje.) RandiA Lenke til kommentar
ingerlisewalle Skrevet 2. august 2009 Forfatter Del Skrevet 2. august 2009 Hei,og velkommen til forumet. Du tar virkelig utfordringen på strak arm. Morsomt,og veldig fin bruk av skarphet. Tøft,heng på! Siktet til bilde 1,så kom nr 2,ikke værst det heller! Tusen takk Jaja, velger man seg en utfordring, må man gjennomføre. Føler fortsatt ikke jeg er helt inni dette, er vandt med å ta mye bilder, men ikke være "tvungen" til å ta hver dag, så dette blir utfordrende for kreativiteten Lenke til kommentar
ingerlisewalle Skrevet 2. august 2009 Forfatter Del Skrevet 2. august 2009 2. august - Mega bom, men ingenting å utsette på innsatsen!f/4.5 1/1000 sek. ISO 250 70mm :!: :!: Morsomt det der også ja...(Litt "tungt" å åpne bildet kanskje.) RandiA Tusen takk for kommentar (Hva mener du med "tungt"? Skulle jeg har gjort det mindre liksom? ) Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Den første der....det er jo "Malcolm i midten".... Lenke til kommentar
ingerlisewalle Skrevet 3. august 2009 Forfatter Del Skrevet 3. august 2009 3. august - Høststemning i sommerregnet f/2.8 1/25 sek. ISO 100 48mm Lenke til kommentar
ingerlisewalle Skrevet 4. august 2009 Forfatter Del Skrevet 4. august 2009 4. august - Jordens naturlige satellitt f/5.6 1 sek. ISO 250 300mm Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Mmmh - den der kan da også komme med i fotodugnaden.. Liker at man også nesten kan skimte trærne nederst.. (Selv om det i følge fotodugnaden visstnok først er "årntli" fullmåne i morgen..) Lenke til kommentar
ingerlisewalle Skrevet 5. august 2009 Forfatter Del Skrevet 5. august 2009 Mmmh - den der kan da også komme med i fotodugnaden..Liker at man også nesten kan skimte trærne nederst.. (Selv om det i følge fotodugnaden visstnok først er "årntli" fullmåne i morgen..) Den viste jeg ikke om, men er ikke så nøye. Den var så fin i går, og disen gjorde det hele så stemningsfult. Motivet må jo tas når det er, kan ikke vente på det Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Jo, post det i fullmånedugnaden. Skal jaggu sjekke om jeg kan se månen i dag jeg også. Syns det var stemningsfullt det høststemningsbildet. Lenke til kommentar
ingerlisewalle Skrevet 5. august 2009 Forfatter Del Skrevet 5. august 2009 Jo, post det i fullmånedugnaden. Skal jaggu sjekke om jeg kan se månen i dag jeg også. Syns det var stemningsfullt det høststemningsbildet. Kan jeg poste det, til tross for at jeg allerede har lagt det ut her? Tusen takk for hyggelig kommentar. Og lykke til med måne-bilde i kveld Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå