Petteram Skrevet 20. august 2009 Forfatter Del Skrevet 20. august 2009 Nydelig flue og levende insekt - fine saker, Petteram! Takker så mye for det Trond:-) Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Finfin makro av flue, den danner fine kontraster til bakgrunnen. Meget bra skarphet på den minimalistiske buggen. Jeg sliter med å få dem skarpe, til tross for stativ og fravær av vind. Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 24. august 2009 Forfatter Del Skrevet 24. august 2009 Finfin makro av flue, den danner fine kontraster til bakgrunnen. Meget bra skarphet på den minimalistiske buggen. Jeg sliter med å få dem skarpe, til tross for stativ og fravær av vind. Takker for det:-) 24 august: En godt bortgjemt frue klar for fødsel tipper jeg.... Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 å fy f.... Jeg har ikke så mye mot edderkopper, men den der var ekkel. Bildet var pent, edderkoppen var ikke pen. Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 24. august 2009 Forfatter Del Skrevet 24. august 2009 å fy f.... Jeg har ikke så mye mot edderkopper, men den der var ekkel. Bildet var pent, edderkoppen var ikke pen. He he, nei pen er de ikke Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Hun ser sprekkeferdig ut ja. Fint bilde. Jeg fant en gang en korsedderkopp med bakkropp på størrelse med en fyrstikkeske. Det ble fascinasjon og skrekkblandet fryd.. Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 24. august 2009 Forfatter Del Skrevet 24. august 2009 Hun ser sprekkeferdig ut ja. Fint bilde. Jeg fant en gang en korsedderkopp med bakkropp på størrelse med en fyrstikkeske. Det ble fascinasjon og skrekkblandet fryd.. Jeg hadde nok løpt min vei :!: Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 å fy f.... Jeg har ikke så mye mot edderkopper, men den der var ekkel. Bildet var pent, edderkoppen var ikke pen. Som det har blitt sagt tidligere i tråden;(?) Jo styggere edderkoppen er, jo penere blir bildet Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 24. august 2009 Forfatter Del Skrevet 24. august 2009 å fy f.... Jeg har ikke så mye mot edderkopper, men den der var ekkel. Bildet var pent, edderkoppen var ikke pen. Som det har blitt sagt tidligere i tråden;(?) Jo styggere edderkoppen er, jo penere blir bildet Da må jeg nesten ut igjen å lete etter flere monstre :!: August/september er visst årstiden for edderkopper har jeg hørt. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Det var ganske så creepy Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 å fy f....Jeg har ikke så mye mot edderkopper, men den der var ekkel. Bildet var pent, edderkoppen var ikke pen. He he, nei pen er de ikke Men du verden hva du finner, flott bilde...du bør benytte anledningen til 50X70 størrelser JP, hentet noen i dag jeg. Flott ble det, og bare kr.10 pr.stk. RandiA Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 24. august 2009 Forfatter Del Skrevet 24. august 2009 å fy f....Jeg har ikke så mye mot edderkopper, men den der var ekkel. Bildet var pent, edderkoppen var ikke pen. He he, nei pen er de ikke Men du verden hva du finner, flott bilde...du bør benytte anledningen til 50X70 størrelser JP, hentet noen i dag jeg. Flott ble det, og bare kr.10 pr.stk. RandiA Hmm, det var jo rimelig.....får hive inn noen. Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 31. august 2009 Forfatter Del Skrevet 31. august 2009 Har hatt fullstendig blokkering siste uken, sikkert mye grunnet det stabile regnværet vi har. Hadde tenkt å levere en siste krampetrekning i helgen, men måtte dessverre melde pass. Jeg vil derfor takke alle som har fulgt med og kommet med fine kommentarer i løpet av denne augustfesten. Tusen takk alle sammen Lenke til kommentar
bkftcf Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Har hatt fullstendig blokkering siste uken, sikkert mye grunnet det stabile regnværet vi har.Hadde tenkt å levere en siste krampetrekning i helgen, men måtte dessverre melde pass. Jeg vil derfor takke alle som har fulgt med og kommet med fine kommentarer i løpet av denne augustfesten. Tusen takk alle sammen Hallaien, Petter! Jeg har hatt den samme blokkeringen. Og uten varsel så var den 31. over oss! Jaja, etter det jeg har sett har du all grunn til å være fornøyd med de bildene du har tatt! Gleder meg til å se noen av dem på veggen! Snart på tide med en ny foto-tur! Vi kan jo kombinere den med henting av et lite (?) lysbord som venter på deg i kjelleren...;-) \ bjarte PS Vet du om det er planlagt en foto-bok for august? Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Fantastisk tråd - ikke ett halvdårlig bilde her, jo! Kan bare slutte meg til all skryten, og meddele at det har vært en fryd å bla gjennom tråden din Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Takker for en glimrende tråd, Petter! Edderkoppen var forresten glimrende - med pels og alt sammen! Mange nydelige bilder - har vært en fornøyelse å følge tråden.. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Slutter opp om siste tråd-innlegg. Petteram har i hvert fall gitt meg noe å strekke meg etter :!: :!: ..men det er nok et stykke frem. Imponerende mange av bildene her ja. RandiA Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 1. september 2009 Forfatter Del Skrevet 1. september 2009 Tusen takk alle sammen. Dette har vært morsomt:-) Nå som høstfargene er på vei må det nesten dokumenteres i en september/oktoberutfordring. Da må vi se om vi kan få tatt oss en tur Bjarte. (tror borehullet vårt er fullt nå så det kan godt slutte å regne) Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Du er utrolig flink, Petter. Du er en inspirasjon til oss med Nikon. Har et D90 men må strekke meg langt før jeg en gang kan komme i nærheten av hva du har fått til i bildene dine her. Kudos til deg, gamle ulv. Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 1. september 2009 Forfatter Del Skrevet 1. september 2009 Du er utrolig flink, Petter. Du er en inspirasjon til oss med Nikon. Har et D90 men må strekke meg langt før jeg en gang kan komme i nærheten av hva du har fått til i bildene dine her. Kudos til deg, gamle ulv. Tusen takk dude Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå