Gå til innhold

Augustfest 2009 - petteram - fastoptikk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Finfin makro av flue, den danner fine kontraster til bakgrunnen. Meget bra skarphet på den minimalistiske buggen. Jeg sliter med å få dem skarpe, til tross for stativ og fravær av vind.

Takker for det:-)

24 august:

En godt bortgjemt frue klar for fødsel tipper jeg....

post-10097-1251115403_thumb.jpg

Lenke til kommentar
å fy f....

Jeg har ikke så mye mot edderkopper, men den der var ekkel. Bildet var pent, edderkoppen var ikke pen.

Som det har blitt sagt tidligere i tråden;(?) Jo styggere edderkoppen er, jo penere blir bildet :wee:

Da må jeg nesten ut igjen å lete etter flere monstre :!:

August/september er visst årstiden for edderkopper har jeg hørt.

Lenke til kommentar
å fy f....

Jeg har ikke så mye mot edderkopper, men den der var ekkel. Bildet var pent, edderkoppen var ikke pen.

He he, nei pen er de ikke ;)

Men du verden hva du finner, flott bilde...du bør benytte anledningen til 50X70 størrelser JP, hentet noen i dag jeg. Flott ble det, og bare kr.10 pr.stk.

RandiA

Lenke til kommentar
å fy f....

He he, nei pen er de ikke ;)

Men du verden hva du finner, flott bilde...du bør benytte anledningen til 50X70 størrelser JP, hentet noen i dag jeg. Flott ble det, og bare kr.10 pr.stk.

RandiA

Hmm, det var jo rimelig.....får hive inn noen.

Lenke til kommentar

Har hatt fullstendig blokkering siste uken, sikkert mye grunnet det stabile regnværet vi har.

Hadde tenkt å levere en siste krampetrekning i helgen, men måtte dessverre melde pass.

Jeg vil derfor takke alle som har fulgt med og kommet med fine kommentarer i løpet av denne augustfesten.

Tusen takk alle sammen :)

Lenke til kommentar
Har hatt fullstendig blokkering siste uken, sikkert mye grunnet det stabile regnværet vi har.

Hadde tenkt å levere en siste krampetrekning i helgen, men måtte dessverre melde pass.

Jeg vil derfor takke alle som har fulgt med og kommet med fine kommentarer i løpet av denne augustfesten.

Tusen takk alle sammen :)

Hallaien, Petter!

Jeg har hatt den samme blokkeringen. Og uten varsel så var den 31. over oss! Jaja, etter det jeg har sett har du all grunn til å være fornøyd med de bildene du har tatt! Gleder meg til å se noen av dem på veggen!

Snart på tide med en ny foto-tur! Vi kan jo kombinere den med henting av et lite (?) lysbord som venter på deg i kjelleren...;-)

\ bjarte

PS Vet du om det er planlagt en foto-bok for august?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...