Bruker-88036 Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Det er bra dette og av blomsten. Men jeg vil se mer. Jeg vil se den når den dør. Lenke til kommentar
Palme Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Genial trio! Kunne nesten tenkt meg å ha de på veggen selv... Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Nok et flott blomsterportrett. Blir inspirert til å prøve meg på en blomst selv. Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 11. august 2009 Forfatter Del Skrevet 11. august 2009 Takk for det alle sammen:-) Er jo veldig nysgjerrig på om denne billige skriveren holder det den lover: Epson påstår i sin pressemelding at man med denne skriveren skal kunne få bedre utskriftskvalitet hjemme i sin egen stue enn det de fleste fotolaber kan tilby Dette skal jeg selvfølgelig gi en tilbakemelding på.... Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 (endret) Jeg får så sykt lyst på dette makroobjektivet når jeg ser bildene dine Petteram! Endret 11. august 2009 av d0ppler Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Utrolig bra gjennomført tråd så langt. De blomsterbildene dine er virkelig smakfulle. Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 11. august 2009 Forfatter Del Skrevet 11. august 2009 Tusen takk for alle de positive kommentarene folkens. Setter stor pris på det.-) 11 august: Hadde lunsj i bydn i dag med Akam medlem bkftcf, eller Bjarte som han også kalles, og vi hadde en koselig fotoprat. (han er minst like ensporet som meg) Vi pratet litt om fototurer i bergen for Akam medlemmene her og hadde vel noen små ideer. Men det vil vi komme tilbake til i en annen tråd. Dagens bilde blir uansett portrett av Bjarte, en knasende kjekk kar: Lenke til kommentar
bkftcf Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 10 august: Det ble ett til i denne serien:-) Den nye Epson Stylus photo P50 er på vei i posten og disse skal derfor på veggen i ramme. Denne gangen ville jeg ha noe med litt smalere Dof, som om det vokser inn i bildet. Håper jeg lyktes med det:-) Ja, det lykkes du med i aller høyeste grad! Du kan bilder som dette, Petter! Nå gjenstår det bare at du kjøper noen til madammen, så blir hun fornøyd! :-D Hun fikk ny 40" LED tv på lørdag he he he..... edit: ....og neste tirsdag kommer den nye bilen hennes:-) Ok! Vel, la meg da trekke tilbake min kommentar, og istedet legge til at det er på tide du tar turen innom Ur & Fisk i Nygaten og handler deg en D3x! Og du kan si til henne at jeg sa det! (men da får jeg vel neppe kake neste gang jeg kommer....*sic*) Tusen takk for alle de positive kommentarene folkens. Setter stor pris på det.-) 11 august: Hadde lunsj i bydn i dag med Akam medlem bkftcf, eller Bjarte som han også kalles, og vi hadde en koselig fotoprat. (han er minst like ensporet som meg) Vi pratet litt om fototurer i bergen for Akam medlemmene her og hadde vel noen små ideer. Men det vil vi komme tilbake til i en annen tråd. Dagens bilde blir uansett portrett av Bjarte, en knasende kjekk kar: Æsj! Ditt dårligste bilde til nå, Petter! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Synes bildet var flott fokusert jeg, og det virket naturlig... RandiA Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 11. august 2009 Forfatter Del Skrevet 11. august 2009 Synes bildet var flott fokusert jeg, og det virket naturlig... RandiA Han er veldig naturlig :!: Lenke til kommentar
Inc Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Støtter en felles akamrunde i Bergen ja. Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 13. august 2009 Forfatter Del Skrevet 13. august 2009 13 august: Det har vært en lang dag, men vi fikk endelig vår nye bil Etter 2 måneders venting var den endelig klar for henting. Så dagens bilde sier seg selv. (bare synd solen var gått ned) Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Må abbonere på denne. Du tar sinnsykt mange bra bilder! Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 14. august 2009 Forfatter Del Skrevet 14. august 2009 Tusen takk for det:-) Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 14. august 2009 Forfatter Del Skrevet 14. august 2009 Ferdig å kjøre bil for i dag.... 14 August: Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Ferdig å kjøre bil for i dag....14 August: :!: :!: ..da kan jeg kommentere igjen da..... Ser ut som du eksperimenterer litt nå, nydelige farger..litt skeptisk på "balansen" i bildet..."følehornene" ble liksom noe vel midtstilt kanskje.. Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 14. august 2009 Forfatter Del Skrevet 14. august 2009 Ferdig å kjøre bil for i dag....14 August: :!: :!: ..da kan jeg kommentere igjen da..... Ser ut som du eksperimenterer litt nå, nydelige farger..litt skeptisk på "balansen" i bildet..."følehornene" ble liksom noe vel midtstilt kanskje.. Enig med balansen...hva med sånn? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Joda, det er tilnærmet kunst det der...kanskje en forstyrrende tråd i bildet. Blir ikke 100% fornøyd med shapen i den der liksom, det er noe som forstyrrer. Det beste er fargetonene.. RandiA Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 14. august 2009 Forfatter Del Skrevet 14. august 2009 Sånn da...? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 :!: :!: blir nok aldri fornøyd med den der jeg...de "hornene" er ganske slående, men jeg synes ikke du skal ta de av for det ..det er bare noe med den shapen som ikke virker harmonisk på meg. Bildet er bra. Randi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå