Petteram Skrevet 6. august 2009 Forfatter Del Skrevet 6. august 2009 Nydelig, ikke så mye mere å si egentlig. Tusen takk Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Likte den delikate blå tinten i bildet samt bakgrunnen. Slike blomsterbilder gjør seg betydelig bedre enn blomsterbilder som kun er rene avbildninger. Endret 6. august 2009 av Autoxave Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Likte best den siste av de to siste blomsterbildene. Klarer vel ikke å komme med noe mer/bedre konstruktiv kritikk enn det som allerede er sagt, men nydelig var det i alle fall. Kunne godt hatt noe sånt innrammet på veggen. Men jeg ser du har skrevet at du bruker 105mm, er det denne? Bare lurer siden jeg har tenkt å kjøpe den selv. Er greit å se hva den kan få til, selv om jeg har vært i foto butikk og prøvd den så vidt en gang. Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 7. august 2009 Forfatter Del Skrevet 7. august 2009 Likte best den siste av de to siste blomsterbildene. Klarer vel ikke å komme med noe mer/bedre konstruktiv kritikk enn det som allerede er sagt, men nydelig var det i alle fall. Kunne godt hatt noe sånt innrammet på veggen. Men jeg ser du har skrevet at du bruker 105mm, er det denne? Bare lurer siden jeg har tenkt å kjøpe den selv. Er greit å se hva den kan få til, selv om jeg har vært i foto butikk og prøvd den så vidt en gang. Takk for det Lena:-) Jeg har kjøpt denne brukt fra keh.com og er strålende fornøyd med den. Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Du fortsetter å imponere, begge blomsterbildene burde skrives ut og henges opp. Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 7. august 2009 Forfatter Del Skrevet 7. august 2009 Du fortsetter å imponere, begge blomsterbildene burde skrives ut og henges opp. He he, takker så mye:-) Det er allerede bestemt å få dem hengt på veggen her hjemme Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Virkelig kult med en sånn serie. Blir det et tredje bilde av denne? Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 7. august 2009 Forfatter Del Skrevet 7. august 2009 Virkelig kult med en sånn serie. Blir det et tredje bilde av denne? Ikke som jeg har planer om, men får se hva som skjer.-) Lenke til kommentar
bkftcf Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Likte best den siste av de to siste blomsterbildene. Klarer vel ikke å komme med noe mer/bedre konstruktiv kritikk enn det som allerede er sagt, men nydelig var det i alle fall. Kunne godt hatt noe sånt innrammet på veggen. Men jeg ser du har skrevet at du bruker 105mm, er det denne? Bare lurer siden jeg har tenkt å kjøpe den selv. Er greit å se hva den kan få til, selv om jeg har vært i foto butikk og prøvd den så vidt en gang. Takk for det Lena:-) Jeg har kjøpt denne brukt fra keh.com og er strålende fornøyd med den. Hva måtte du betale for den, helt hjem? Lenke til kommentar
bkftcf Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 6 august: Petter syk i dag Var såvidt ute på terrassen en tur og fikk øye på gårsdagens modell som nå hadde åpnet seg. Har derfor kalt denne for "Opening soon..." Som allerede nevnt, dette synes jeg var veldig veldig flott! Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 7. august 2009 Forfatter Del Skrevet 7. august 2009 Likte best den siste av de to siste blomsterbildene. Klarer vel ikke å komme med noe mer/bedre konstruktiv kritikk enn det som allerede er sagt, men nydelig var det i alle fall. Kunne godt hatt noe sånt innrammet på veggen. Men jeg ser du har skrevet at du bruker 105mm, er det denne? Bare lurer siden jeg har tenkt å kjøpe den selv. Er greit å se hva den kan få til, selv om jeg har vært i foto butikk og prøvd den så vidt en gang. Takk for det Lena:-) Jeg har kjøpt denne brukt fra keh.com og er strålende fornøyd med den. Hva måtte du betale for den, helt hjem? kr 4500,- inkl mva.... 7 august: Over til noe helt annet. I dag ble det hest: D300 - 50mm 1.8D Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Jeg syns det var litt.. rart kanskje. Men stilig allikevel. Morsomt hestebilde var det iallefall, har aldri sett maken. (Jeg har nå egentlig ikke studert så mange hestebilder..) Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Virket faktisk litt skummelt det der... RandiA Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Men hester er jo skummle. Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 7. august 2009 Forfatter Del Skrevet 7. august 2009 Jepp, hester er ordentlig skumle Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Da hadde jeg grunn til å bli litt skremt da... ..er vel kanskje noe lettskremt... RandiA Lenke til kommentar
sverrelerre Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 hm, en veldig flott makroserie her. Makro er en ukjent verden for meg, men det ser ut til at mestrer dette til fingerspissene. Skal bli interessant å se hvordan du følger dette opp utover august! Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 8. august 2009 Forfatter Del Skrevet 8. august 2009 hm, en veldig flott makroserie her. Makro er en ukjent verden for meg, men det ser ut til at mestrer dette til fingerspissene. Skal bli interessant å se hvordan du følger dette opp utover august! Takk takk:-) Skal absolutt gjøre mitt beste.... Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 9. august 2009 Forfatter Del Skrevet 9. august 2009 9 august: Ny macro i dag. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Fint bilde! Nydelig at hele sommerfuglen er i fokusplanet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå