arnold_layne Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Meget pent ja. Ingardj-kvalitet over dette (selv om hans hadde vært rosa med photoshoppete bokeh-sirkler i bakgrunnen) Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 5. august 2009 Forfatter Del Skrevet 5. august 2009 Meget pent ja. Ingardj-kvalitet over dette (selv om hans hadde vært rosa med photoshoppete bokeh-sirkler i bakgrunnen) He he, takk skal du ha Arnold.-) Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Closed for summer=Gorgeous! Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Pent og nydelig! Perfekt plassert fokusplan. Mmmmh. Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 5. august 2009 Forfatter Del Skrevet 5. august 2009 Tusen takk begge to:-) Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 6. august 2009 Forfatter Del Skrevet 6. august 2009 6 august: Petter syk i dag Var såvidt ute på terrassen en tur og fikk øye på gårsdagens modell som nå hadde åpnet seg. Har derfor kalt denne for "Opening soon..." Lenke til kommentar
jaadd Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Toppet til og med gårdagen. Vakkert Hva har du gjort av etterbehandling? Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 6. august 2009 Forfatter Del Skrevet 6. august 2009 Toppet til og med gårdagen. Vakkert Hva har du gjort av etterbehandling? Takker så mye:-) Først har jeg konvertert til sort/hvitt og deretter lekt litt med color balance og curves. Har brukt samme verdiene i dag som på gårsdagens bilde slik at det blir en slags serie:-) Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Fin etterbehandling - enda bedre enn gårsdagens. Mmmh. Hmm - eventuelt bittelitt mer luft rundt, kanskje? ..Men det er synsing, i så fall. Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 6. august 2009 Forfatter Del Skrevet 6. august 2009 Fin etterbehandling - enda bedre enn gårsdagens. Mmmh. Hmm - eventuelt bittelitt mer luft rundt, kanskje? ..Men det er synsing, i så fall. Takk for det Trondster.-) Muligens litt hard med croppingen, men det får heller gå for denne gang:-) Nydelig! Tusen takk til deg også:-) Lenke til kommentar
ingerlisewalle Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Hadde tenkt å kommentere på gårsdagens, og sagt at blomsten hadde vært mye finere åpen. Tror du er tankeleser, for dette var nydelig! Må også si at den øyenstikkeren var kjempe kult, så detaljert, fantastisk. Stå på Lenke til kommentar
iamluka Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Jeg synes gårsdagens var veldig flott, og jeg trodde ikke den kunne bli bedre. Men så kommer du med dagens som jeg mener, i likhet med alle andre, toppet den forrige. God bedring Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 6. august 2009 Forfatter Del Skrevet 6. august 2009 Tusen takk begge to:-) Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 5. og 6.august: Så du har lagt deg på den genren nå - Novalis sin Blå Blomst, ikke dumt. RandiA Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 6. august 2009 Forfatter Del Skrevet 6. august 2009 5. og 6.august:Så du har lagt deg på den genren nå - Novalis sin Blå Blomst, ikke dumt. RandiA Tenker jeg stopper der nå. Trenger ikke overdrive heller:-) Blomstene på 2 august heter forresten Telekia speciosa - Tusenstråle.... Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 5. og 6.august:Så du har lagt deg på den genren nå - Novalis sin Blå Blomst, ikke dumt. RandiA Tenker jeg stopper der nå. Trenger ikke overdrive heller:-) Blomstene på 2 august heter forresten Telekia speciosa - Tusenstråle.... Telekia ser ut til å være det rette ja. Du har jo så vidt begynt med blomstene, så det er vel ikke på tide å gi seg enda...(Novalis ga seg med sin Blå Blomst allerede da han var 29 dessverre...) RandiA Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 6. august 2009 Forfatter Del Skrevet 6. august 2009 5. og 6.august:Så du har lagt deg på den genren nå - Novalis sin Blå Blomst, ikke dumt. RandiA Tenker jeg stopper der nå. Trenger ikke overdrive heller:-) Blomstene på 2 august heter forresten Telekia speciosa - Tusenstråle.... Telekia ser ut til å være det rette ja. Du har jo så vidt begynt med blomstene, så det er vel ikke på tide å gi seg enda...(Novalis ga seg med sin Blå Blomst allerede da han var 29 dessverre...) RandiA Da måtte jeg Google Novalis :!: ..men han ble bare 28 da (wikipedia) Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Meget pent ja. Ingardj-kvalitet over dette (selv om hans hadde vært rosa med photoshoppete bokeh-sirkler i bakgrunnen) Wtf.. Har aldri photshoppet noen bokeh sirkler.. Lenke til kommentar
Lynx- Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Nydelig, ikke så mye mere å si egentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå