Bruker-88036 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Fantastisk så skarpt det er. Bakgrunnen er veldig behagelig. Jeg sier som Randi.. tror jeg må ha meg en makro snart jeg også. Men får man sove da.. om man er lat og finner noen innendørs som tar bilde av, og så ser hvordan disse "husdyrene" egentlig ser ut? Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 3. august 2009 Forfatter Del Skrevet 3. august 2009 He he, takk skal du ha.-) Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 3 august: I dag ble det macro. Lusket litt oppe i åsen og kom over denne karen i full jobb: Æææææh. Men kompliment til fotografen... Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 3. august 2009 Forfatter Del Skrevet 3. august 2009 3 august: I dag ble det macro. Lusket litt oppe i åsen og kom over denne karen i full jobb: Æææææh. Men kompliment til fotografen... He he, takker:-) Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Nydelig bilde. Igjen knallskarpt. Dette kan du, er ingen tvil om det. Blir nesten litt kjedelig å si det samme til hvert bilde. Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 4. august 2009 Forfatter Del Skrevet 4. august 2009 Nydelig bilde. Igjen knallskarpt. Dette kan du, er ingen tvil om det. Blir nesten litt kjedelig å si det samme til hvert bilde. (Rødme) tusen takk:-) Lenke til kommentar
iamluka Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Utrolig bra bilde! Dette må være min favoritt så langt i Augustfesten, og da mener jeg ikke bare dine bilder Utrolig hvor skarpt du har fått det! Jeg vil også ha makroo!! Endret 4. august 2009 av iamluka Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 4. august 2009 Forfatter Del Skrevet 4. august 2009 Utrolig bra bilde! Dette må være min favoritt så langt i Augustfesten, og da mener jeg ikke bare dine bilder Utrolig hvor skarpt du har fått det! Jeg vil også ha makroo!! Tusen takk:-) Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Dette var en fulltreffer ja. Nydelig! Det er forgjengeren til 105/2.8 VR du bruker? Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 4. august 2009 Forfatter Del Skrevet 4. august 2009 Takk skal du ha:-) AF-D versjonen ja.... Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Åh dæven - det var kult! Sylskarpt rett over øynene, og fokusplanet krysser begge vingene, så vi får sett detaljer der også. Flotte saker, Petteram! *kikker på bildet litt mere* Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 4. august 2009 Forfatter Del Skrevet 4. august 2009 Åh dæven - det var kult! Sylskarpt rett over øynene, og fokusplanet krysser begge vingene, så vi får sett detaljer der også. Flotte saker, Petteram! *kikker på bildet litt mere* Tusen takk:-) Lenke til kommentar
bkftcf Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Enda et flott macro-bilde, Petter! Her er jo alt på plass; eksponering, mangel på dybdeskarphet, flotte farger, og flott komposisjon! På tide å luske seg bort fra krypet...;-) Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 4. august 2009 Forfatter Del Skrevet 4. august 2009 Enda et flott macro-bilde, Petter! Her er jo alt på plass; eksponering, mangel på dybdeskarphet, flotte farger, og flott komposisjon!På tide å luske seg bort fra krypet...;-) Såpass fornøyd at jeg lagde en wallpaper av den:-) Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 5. august 2009 Forfatter Del Skrevet 5. august 2009 5 august: Dagens pinglebilde: "Closed for summer" Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Dagens var veldig delikat! Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Ja, det er virkelig et pent bilde. Liker det. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Helt nydelig var det, både motiv, farge, komposisjon og fokusering Du nærmer deg jo hel-proff nå Petteram. RandiA Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 5. august 2009 Forfatter Del Skrevet 5. august 2009 Ehem...takker og bukker dypt i støvet for slike kommentarer.-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå