king92 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 hei, trenger tips etc. til hvor og hva man kan gjør i alanya:P sikkert mye men gjerne råd fra de som har vert der. er ute etter hvor det er bra å feste, anbefalte resturanger, vannsport etc. jeg har også hørt at et sted der nede hvor de leier ut mellom tung og lett motorsykkler for en 1 uke osv. for en vis pris, noen som vet om det? drar 3.august så er ikke lenge igjen. Lenke til kommentar
compesce mentem Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Har vært i Alanya et par ganger, å alltid noe bra å finne på der.. Dro til Alanya får å paraglide, sykt fint å se byen fra lufta.. Du kan leie Tandemtur fra flere plasser. Du bør også gå til en resturang som hetter cracy jack, lett å finne da den er rett i byen med svært skilt. Leide scooter 50cc å det koster 20 lire. Å lett scooter koster 40 lire dagen. Du får sikkert bedre pris vis du leier for 1 uke. Men prøv heller jeepene deres, de er gøyale å kjøre. Koster 50 lire dagen. Prøv også tyrkisk bad, en helt utrolig opplevelse. Ops: pass godt på pengene dine.. Jeg ble ranet 2 ganger de 2 gangene jeg har vært der.. (kan godt være at jeg var ganske full). Men ta aldri ut mer en du trenger å bare ta med deg kontanter, la lomeboken ligge hjemme. Ellers ha en alletiders god tur.. Lenke til kommentar
king92 Skrevet 2. august 2009 Forfatter Del Skrevet 2. august 2009 takk for tips og anbefalinger, ditta trengte jeg Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Hei! Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå