Hanihagen Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Hei Har lyst og kjøpe komplett vannkjøling kit til i7, men så er det vist temmelig dårlig utvalg i norske nettbutikker og jeg er helt nybegynner når det gjelder vannkjøling. Har sett de har Mist vannkjølings kit på netshop.no, men jeg er litt i tvil når det gjelder kvalitet osv på de kitene. Noen som har erfaring eller mening om Mist vannkjøling? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Eneste jeg kan si er at jeg prøvde ett lettere modifisert sett av den typen. Vannpumpen var på ingen måte opplevd som stillegående imho. Lenke til kommentar
Hanihagen Skrevet 1. august 2009 Forfatter Del Skrevet 1. august 2009 Støy er ikke noe jeg bryr meg så mye om. Helst så stille så mulig seff, men så lenge den kjøler cpuen bra så er jeg nøyd Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Den støyet mer enn det viftekjølte alternativet, for å si det slik. Lenke til kommentar
Hanihagen Skrevet 1. august 2009 Forfatter Del Skrevet 1. august 2009 Såpass ja. Har du peil på de externe kittene på netshop? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå