Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Er bi-amping aktuelt med bare en forsterker da? Vil det virkelig bli noe forskjell ved å bruke to kanaler på en forsterker? Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 På en surround-reciever med tilstrekkelig strømforsyning så vil det hjelpe, ingen tvil der, men det forutsetter at strømforsyningen leverer nok strøm. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Vel, jeg har ikke akkurat verdens kraftigste recivere som sagt. Den er oppgitt til å gi 100W i 5 kanaler, men det stemmer nok ikke ettersom at den maks trekker 330W fra nettet.. Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Tipper du i realiteten har rundt 50w per kanal, men jeg er ingen ekspert på det. Du kan jo sitte litt på gjerdet og vente litt, eventuelt sjekke på avforum eller hifisentralen om det er noen der som kan komme litt mer tekniske innspill. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Inntil videre så tror jeg at jeg venter. Sånn midlertidig så har jeg jo egentlig høyttalere.. Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Ingen skam i det Bedre å vente til det ultimate dukker opp. Bruk litt tid på bruktbørsene innimellom så får du en følelse med hva som finnes. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Det skal jeg gjøre. Tusen takk for all hjelp.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå