Dead_Rabbit Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) Dette er enkelt. Du må bruke hersketeknikker. Helt seriøst, det er det beste du kan gjøre her. Eksempler på hva du kan gjøre: - Vri alt hun sier til noe dumt - Antyd at hun er dum og inkomentent hele tiden - Hysj på henne. Hvis hun skal til å disse deg, kan du rett og slett bare si "hysj" og gjerne trekke frem pekefingeren for å understreke det. Dette vil sette henne ut, og hun vil kanskje bli sint og si noe sånt som "IKKE HYSJE PÅ MEG!". Da kan du bare le hånlig og gå avsted. - Generellt, hvis hun reagerer negativt på noe, så antyd at hun overreagerer og "tar av"/klikker/etc - Antyd at hun overreagerer på alt hele tiden - Avbryt henne - Le høyt og se deg omkring hvis hun sier noe rart/dumt/merkelig - Du kan eventuelt etterlikne hun og gjenta det hun sa med en dum stemme - Lag en "greie" om at jenter er dumme. (Tull med det hele tiden med guttene der f.eks.) Hvis du gjør dette kan du degradere alt hun sier ved å trekke fram at hun er ei jente, og hun fremstår som en idiot uansett. - Slå til med små-spydige kommentarer nå og da, men pass på at det kan unnskyldes med en spøk til enhver tid. Hvis du gjør dette lenge nok vil hun ta seg nær av det, men andre vil tolke det som en spøk. Disse teknikkene har jeg hatt stor suksess med. Anbefales på det sterkeste. Det er forresten viktig at du ikke overdriver, for da virker det som at du tar deg veldig nær av det hun sier. Menneh, bra du vil ta igjen, frekke kjerringer med attitude er det værste jeg veit. Da er det eneste som fungerer å drite ut vedkommende skikkelig. Stå på! Endret 1. august 2009 av Dead_Rabbit Lenke til kommentar
Malux Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) Uansett hva: "Er den uka ja, men jeeesssda." så går du Om hun bare kaster dritt etter deg så: "Okeh, så da skal du bare gråte da eller?" mens du ser hardt på henne Har fler i grunn; "Så... Hva mener du egentlig? Haha, dumme jævel.." "Ok.. Så kanskje du bare kan gå å ta deg en bolle da?" "Så det du prøver å si er at du er stakkars? Haha, herlig." "Vet ikke om du prøver å være reflekterende her eller hva du gjør, men.. Kan sikkert prøve å hjelpe deg etterpå om jeg har tid" -gjerne mens du smiler hjelpende. (Kunder pleier å le her) noe som booster selvtilliten din mer og hennes blir dratt ned. Oh-yeah. "Faen, du er virkelig så grinete som sjefen sier ass.. Hah" Er mange i grunn, funker fett her i gården. Bruker det dog mer som humor vi da. Er en litt sånn intern humor ang. å være frekkest på dummest mulig måte.. Uansett, ikke la ting gå inn på deg, etter at h*n har kjefta ferdig så kan du gjerne se litt halvdopa ut, eller "care" ut mens du slenger ut en halvtreig setning (se over). Endret 1. august 2009 av Malux Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) Er en jente på jobben som er 18 år (jeg er 16 og gutt) som er veldig frekk med meg. Dette er litt irriterende, men det som er mest irriterende er at jeg ikke greier å være frekk tilbake og da taper "diskusjonen" hele tiden, særlig kjedelig når det skjer forran kunder. Tips til hvordan jeg kan bli mer frekk mot henne og få inn noen gode burns? bruk utseendet hennes,klær osv. sånt svir. gjør hun oppmerksom på alle de tabber og skavanker hun har,jevnlig. kommer hun fra dårlige kår kan du kalle henne for en jævla fattiglus. faren er taper/fyllik el.bruk de forholdene du selv kjenner til rundt henne til å sette hun i et dårlig lys. Endret 11. desember 2009 av SLIguy Lenke til kommentar
LibertyPrime Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Nei, nei. Hvis du gjør som SLIguy over sa, ender du bare opp med å virke uintelligent, fantasiløs og dust, så drit i hva han sa. Bruk heller god, gammeldags sarkasme, for jenter tåler ikke det der. Snakk til jenta som om du snakker med et lite barn, og kall hu gjerne ting som "lille venn", "jenta mi" etc, for å få henne til å føle at du ser på henne som litt mindreverdig eller mindre smart. Viktig å ikke overdrive, dog, for da virker man bare dum selv.. Vær litt frekk, men si det med en søt babystemme. Tro meg, dette funker, jenter tåler det ikke litt engang! Angående å finne snappy comebacks, så er det som min venn Malux sa (IRL, ikke i tråden); "Enten har man det, eller så har man det ikke". Man kan ikke lære seg å være en frekk jævel =) Lykke til Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Gjør som Dead_Rabbit sier, det vil funke bra om du får det til. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 synes min måte var grei, funker for meg hver gang jeg bestemmer meg for å være ekstra slem med noen. samme hvordan man gjør det,bare det svir. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Visst hun driter deg ut foran kunder, gjør det samme igjen. Neste gang hun gjør noe slikt så si tilbake : " De store tampongene for abort du bestillte er ikke kommet til deg enda, men RFSU sa at de skulle komme i neste uke" Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Ok, inntrykk av at snittalderen her er litt for lav til å gi råd om dette her. Hvorfor skal du dumme henne ut forran folk på jobben? Hva positivt bringer det bedriften? Tror ikke jeg hadde blitt en fast kunde dersom de ansatte oppfører seg som noen drittunger. Er hun frekk for å såre deg eller bare på spøk? Dersom det er for å såre deg må du enten snakke med henne om det, eller bare ignorere. Dersom det er for spøk så kan du prøve være litt frekk tilbake, men det bringer ingenting positivt å såre noen, spessielt ikke på arbeidsplassen. Lenke til kommentar
aleks tho Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Hu: Du er dum du din tøysetullekopp..! Du: Unshyll, men flørter du med meg? ;D;D Tross den barnslige fremføring fra min side, funker den faktisk 9/10 ganger. Hvis nei så gi meg nummeret hennes, for da er din nemisis min fremtidige kone! Lenke til kommentar
Dead_Rabbit Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Snakk til jenta som om du snakker med et lite barn, og kall hu gjerne ting som "lille venn", "jenta mi" etc, for å få henne til å føle at du ser på henne som litt mindreverdig eller mindre smart. Viktig å ikke overdrive, dog, for da virker man bare dum selv.. Vær litt frekk, men si det med en søt babystemme. Tro meg, dette funker, jenter tåler det ikke litt engang! Angående å finne snappy comebacks, så er det som min venn Malux sa (IRL, ikke i tråden); "Enten har man det, eller så har man det ikke". Man kan ikke lære seg å være en frekk jævel =) Lykke til Veldig enig i dette her. "Kjære lille dumme deg" er også noe som jeg synes pleier å slå ann. Når det gjelder snappy comebacks så er jeg også veldig enig. Jeg kjenner en som stadig vekk prøver seg på dette, og det failer så til de grader; hver eneste gang. Trådstarter: Dette er idealet: Det må selvfølgelig modereres slik at du ikke virker som en drit arrogant homo, men prinsippet er det samme. I et skjult-kamera-innslag (fant ikke dette på youtube) er Fritz en sangpedagog (eller hva faen det heter), og den er virkelig bra. Makan til hersketeknikker skal man lete lenge etter. Anbefales. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Det er en ting jeg har funnet ut irritere jenter til de grader, og det er enkleste svaret du kan komme opp med. Uansett hva hun sier, fortsetter du med det du gjør mens du sier "OK". Ikke se på henne, ikke vis at du bryr deg, bare fortsett med akkurat det du driver med, og si de to bokstavene. Den likegyldigheten som kommer frem med de to enkle bokstavene er absolutt ikke reaksjonen hun leter etter, og kommer til å irritere henne grønn. Hun kommer til å prøve seg igjen, og igjen, men hvis du ikke gir henne den reaksjonen gang på gang, vil hun gi seg til slutt. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Si at hun skal smelle igjen den jævla store og stygge kjeften. Om hun skal tøffe seg så jævlig og tro at hun har makt så kan du si at det funker relativt dårlig (løgn), la henne vite hvor jævlig det er å høre den stygge stemmen tyte ørene dine tette. Så avslutter du det hele med å dra frem fingeren og le overlegent. Et av mange forslag. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 synes min måte var grei, funker for meg hver gang jeg bestemmer meg for å være ekstra slem med noen. samme hvordan man gjør det,bare det svir. Ja, det funker, men det er så lavmål, vi som ser på fra utsiden har lavere tanker om deg enn "offeret" ditt. Lenke til kommentar
Blue Gene Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Si til henne, med litt bestemt og autorativ tone, at hvis hun absolutt må åpne kjeften sin hele tiden, så burde hun i det minste sørge for at det kommer noe som er verdt å høre på ut av den. Eventuelt: Neste gang hun slenger med leppa, gå rett bort til henne, se henne i øynene og si til henne; "Jeg er så drittlei av frekkheten din, du er jo som ei lita ufordragelig jentunge. Vet du hva man gjør med frekke jentunger?....man legger dem over fanget og gir dem ris på blanke messingen!" Si gjerne dette mens mange andre hører det. Så går du mens du ser veldig lurt og bestemt på henne. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 synes min måte var grei, funker for meg hver gang jeg bestemmer meg for å være ekstra slem med noen. samme hvordan man gjør det,bare det svir. Ja, det funker, men det er så lavmål, vi som ser på fra utsiden har lavere tanker om deg enn "offeret" ditt. hvorfor skal folk få lavere tanker om meg da jeg bare svarer tilbake med samme mynt. dersom noen slenger med leppa etter meg og kommer med frekke kommentarer så svarer jeg tilbake med andre ord og kommentarer. det å være frekke mot hverandre er lavmål i seg selv. enten det gjelder ordbruk eller det å bare overse hverandre. når det gjelder slike ting som dette så er det stortsett bare ord som gjelder. at det vil virke vulgært og lavpannet for dem som vitner kranglingen er omtrent ikke til å unngå. Lenke til kommentar
LibertyPrime Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 synes min måte var grei, funker for meg hver gang jeg bestemmer meg for å være ekstra slem med noen. samme hvordan man gjør det,bare det svir. Ja, det funker, men det er så lavmål, vi som ser på fra utsiden har lavere tanker om deg enn "offeret" ditt. Quoted for Truth Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Er en jente på jobben som er 18 år (jeg er 16 og gutt) som er veldig frekk med meg. Dette er litt irriterende, men det som er mest irriterende er at jeg ikke greier å være frekk tilbake og da taper "diskusjonen" hele tiden, særlig kjedelig når det skjer forran kunder. Tips til hvordan jeg kan bli mer frekk mot henne og få inn noen gode burns? bruk utseendet hennes,klær osv. sånt svir. gjør hun oppmerksom på alle de tabber og skavanker hun har,gjevnlig. kommer hun fra dårlige kår kan du kalle henne for en jævla fattiglus. faren er taper/fyllik el.bruk de forholdene du selv kjenner til rundt henne til å sette hun i et dårlig lys. Hvis du bruker denne metoden fremstår du lett som en såret person som desperat prøver å finne en måte å få tatt igjen på, fordi det er tydelig at kommentarene hennes krenket deg på det groveste. Hvis man bare er hakket mer careface, noe i retningen av det Smurstafa skisserte, viser du derimot at du ikke bryr deg nok om frekkhetene hennes til å gidde å finne på noe comeback. Det er rett og slett en så liten sak for deg at du såvidt merker deg at kommentarene blir sagt. Lenke til kommentar
toth Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 "Hva gjør du her, skulle ikke du vært hjemme på kjøkkenet eller vaska noen gølv?" "Kvinnfolk" "Typisk jenter" God gammaldags mannsjåvinisme funker gull mot de fleste jenter. Lenke til kommentar
M98kF1 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Hu: Du er dum du din tøysetullekopp..!Du: Unshyll, men flørter du med meg? [...] Bedre med: "Når jeg gikk på barneskolen var det eneste sjekketrikset jeg kunne å dra jentene i håret å rope 'Jentelus! Jentelus!' Det fungerte særs dårlig den gang, hvorfor tror du det skulle fungere bedre nå?" Så lenge du ikke (aldri, nei, nix, uansett ikke) blir sint og kun svarer mer enn "ok" eller "fint det" de (få) gangene du faktisk har ett velformulert og (helst også) intelligent svar, vil du med tiden være den som kommer best ut av det. Er du riktig heldig klarer du å få henne sint av og til også, den første som blir sint er alltid den som taper Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Når hun prøver og burne deg, bare si ''Whatever'' og ''That's Cool'' annenhver gang Endret 4. august 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå