Rescue me Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Jobber i dagligvarebutikk og trenger noen virkelig gode sko så jeg ikke blir så fort sliten i beinene, særlig hælen bruker jeg å bli virkelig sliten i. Går ofte 6 - 7 timer på en dag og hadde vært deilig å slippe å bli så sliten i beina. Kriteriene mine for skoene: - Behagelig. - Ikke se helt forjævlig ut, de trenger altså bare å se ok ut. - Slitesterk, hvert fall så slitesterke som mulig. - Ikke koste over 1500, men helst en del mindre enn det. Noen tips? Lenke til kommentar
Star Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Jeg brukte en stund Crocs - som fungerer helt greit.. De er rimelige, slitesterke og behagelige med god lufting. Kjøpte ett par Nike Shox sko da jeg gikk mye på betonggulv, mest fordi jeg ble sliten i knær. Disse er helt ok - men har ikke verdens beste lufting ( skinn ). I ettertid hadde jeg nok kjøpt ett par Mizuno joggesko med god demping ( koster ca.1200-1500, men flere modeller selges ut for 600-700 med jevne mellomrom ) Crocs eller joggesko-kupp er mitt tips Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Gode joggesko er tingen. Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Jobber selv i dagligvarebutikk, der kjører jeg med en Nike Plus. Kjøp helst en mørk farge da du kommer til å få mye faenskap sølt på skoa etterhvert så det er en greit med farge der alt flekker blir "borte." Bruker denne skoa: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå