Marietard Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Hvordan kan man starte en seanse? Jeg klarer ikke å oppnå kontakt med en ånd. Det eneste jeg fikk var bokstaven "V" og "H". Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
jpl Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Forklaring på hvorfor: http://www.skepdic.com/ouija.html Lenke til kommentar
Reached Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Penn & Teller: Bullshit! season 1 episode 12: Ouija Boards forklarer det meste Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Trondheim har 168 988 innbygger, du må nok være mer spesifikk altså konsentrert Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) Det er vel døde hun prøver å ringe, ikke de levende i byen. Selv om det kunne spart en del på mobilregningen ved å kunne kontakte vennene dine sin ånd via Ouija Board. "Bli med på Brukbar for en øl?" - "J----------A" - "Kult, sees der!" Endret 1. august 2009 av Trynemjoel Lenke til kommentar
olasonn Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Hvordan kan man starte en seanse? Jeg klarer ikke å oppnå kontakt med en ånd. Det eneste jeg fikk var bokstaven "V" og "H". Kan noen hjelpe meg? Man starter med en gruppe lettlurte personer, der minst en styrer mot de bokstavene en ønsker. Veldig enkelt, egentlig. Lenke til kommentar
Strappado Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Hvordan kan man starte en seanse? Jeg klarer ikke å oppnå kontakt med en ånd. Det eneste jeg fikk var bokstaven "V" og "H". Kan noen hjelpe meg? V og H betyr at du ikke har kalibrert brettet skikkelig. Lenke til kommentar
RWS Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Det er også viktig at den av dere som ikke er av den lettlurte sorten styrer glasset, slik at de lettlurte som sitter å ser på tror at glasset beveger seg bortover brettet. Jøss, er det virkelig noen som holder på med dette enda? Som jeg sa, jeg hadde blitt mer imponert om disse gjenferdene og hvileløse sjelene vaket bilen min eller malte huset mitt eller noe lignende imponerende enn å flytte et glatt på et brett.. Men for å opplyse trådstarter: DETTE GÅR IKKE AN, SÅ DU KAN SLUTTE Å TRO PÅ DETTE og KOMME TILBAKE TIL DEN VIRKELIGE VERDEN NÅ! Skjønte du det? Du er blitt lurt! Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Hvordan kan man starte en seanse? Jeg klarer ikke å oppnå kontakt med en ånd. Det eneste jeg fikk var bokstaven "V" og "H". Kan noen hjelpe meg? V og H betyr at du ikke har kalibrert brettet skikkelig. Kjempe! Ellers, så er det viktig å ha en besluttsom anfører..... Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Foreslår at du begynner å se denne snutten før dere begynner å leke med Ouija brett. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Vil bare påpeke at det ikke er nødvendig med noe bevisst juks for at det skal "fungere". Det holder med ideomotoreffekten. Med andre ord - om ånder finnes, så får man ikke kontakt med dem via slike brett. Skulle det skje noe "skummelt", så pass på å gjøre følgende: Some users believe that paranormal or supernatural forces are at work in spelling out Ouija board answers. Skeptics believe that those using the board either consciously or unconsciously move the pointer to what is selected. To prove this, simply try it blindfolded some time Have an unbiased bystander take notes on what words or letters are selected. Usually, the results will be unintelligible. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå