Gå til innhold

Hvordan starte Ouija?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er vel døde hun prøver å ringe, ikke de levende i byen. Selv om det kunne spart en del på mobilregningen ved å kunne kontakte vennene dine sin ånd via Ouija Board. "Bli med på Brukbar for en øl?" - "J----------A" - "Kult, sees der!"

Endret av Trynemjoel
Lenke til kommentar
Hvordan kan man starte en seanse? Jeg klarer ikke å oppnå kontakt med en ånd. Det eneste jeg fikk var bokstaven "V" og "H". Kan noen hjelpe meg?

Man starter med en gruppe lettlurte personer, der minst en styrer mot de bokstavene en ønsker.

Veldig enkelt, egentlig.

Lenke til kommentar

Det er også viktig at den av dere som ikke er av den lettlurte sorten styrer glasset, slik at de lettlurte som sitter å ser på tror at glasset beveger seg bortover brettet.

Jøss, er det virkelig noen som holder på med dette enda? Som jeg sa, jeg hadde blitt mer imponert om disse gjenferdene og hvileløse sjelene vaket bilen min eller malte huset mitt eller noe lignende imponerende enn å flytte et glatt på et brett.. :roll:

Men for å opplyse trådstarter: DETTE GÅR IKKE AN, SÅ DU KAN SLUTTE Å TRO PÅ DETTE og KOMME TILBAKE TIL DEN VIRKELIGE VERDEN NÅ!

Skjønte du det? Du er blitt lurt!

Lenke til kommentar
Hvordan kan man starte en seanse? Jeg klarer ikke å oppnå kontakt med en ånd. Det eneste jeg fikk var bokstaven "V" og "H". Kan noen hjelpe meg?

V og H betyr at du ikke har kalibrert brettet skikkelig.

Kjempe! :thumbup:

Ellers, så er det viktig å ha en besluttsom anfører.....

Lenke til kommentar

Vil bare påpeke at det ikke er nødvendig med noe bevisst juks for at det skal "fungere".

Det holder med ideomotoreffekten.

Med andre ord - om ånder finnes, så får man ikke kontakt med dem via slike brett. Skulle det skje noe "skummelt", så pass på å gjøre følgende:

Some users believe that paranormal or supernatural forces are at work in spelling out Ouija board answers. Skeptics believe that those using the board either consciously or unconsciously move the pointer to what is selected. To prove this, simply try it blindfolded some time Have an unbiased bystander take notes on what words or letters are selected. Usually, the results will be unintelligible.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...