fredd5050 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 17år vekt: 75 høyde:1.85 Har trent ca. 5 måner nå. Har hatt 3 uker pause nå etter å ha kjørt 5x5, så nå har jeg lagt meg et annet program som jeg vil fortsette med noen uker, og lurer på hva dere syns om programmet mitt:) Det er nesten Akkurat som RYP, bare jeg har valgt mine egne øvelser. Det ser sånn ut: Workout A: Benkpress skråbenk militærpress nedtrekk forran triceps press hammer curl extansions Shrugs Workout B: Knebøy markløft roing chin ups legg hev bicepscurl mage Jeg skal trene 4 ganger i uken,. så jeg kommer til å ta workout A : mandag og onsdag , og workout B: tirsdag og torsdag Programmet skal jeg følge litt lignende RYP, starter med 15 reps de 1 første ukene, så går jeg ned til 10 reps i 2 uker og så ned til 5 reps i 3 uker. Tror dere at det vil fungere?? noen endringer dere ville ha gjort? f.eks bytte om på noen øvelser ? rekkefølge på øvelser eller noe sånt?? takker for tilbakemeldinger;) Lenke til kommentar
Knife Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) Sikker på at det er så lurt å kjøre knebøy og markløft samme dag? Og hadde jeg vært deg, så hadde jeg droppet Biceps curl, tror nok at chin ups er bra nok for biceps. Jeg hadde tatt vekk triceps press, du kjører jo skrå benk,benkpress og extansions. Endret 1. august 2009 av Pijus Lenke til kommentar
fredd5050 Skrevet 1. august 2009 Forfatter Del Skrevet 1. august 2009 Sikker på at det er så lurt å kjøre knebøy og markløft samme dag?Og hadde jeg vært deg, så hadde jeg droppet Biceps curl, tror nok at chin ups er bra nok for biceps. Jeg hadde tatt vekk triceps press, du kjører jo skrå benk,benkpress og extansions. Hva er galt med å kjøre knebøy å markløft på samme dag? Lenke til kommentar
Knife Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) Vel, markløft og knebøy er to baseøvelser og de tyngste øvelsene. Og ikke nok med det, begge er bein øvelser. Endret 1. august 2009 av Pijus Lenke til kommentar
Robols Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Tviler på at det har noe å si, da det er flere programmer som har de to på samme dag. Til eksempel Stronglifts. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Du har ikke kunnskapene som skal til for å sette opp et program sjøl, se etter gode programforslag i nybegynnertråden i stedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå