Anixion Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Har prøvd flere ganger uten hell å fjerne Office 2007 helt. Hver gang jeg fjerner det og installerer på nytt ligger fortsatt kalenderen, e-postene og kontaktene på Outlook. Grunnen til at jeg vil fjerne det helt og så installere på nytt er fordi at kalenderen ikke vil synkronisere med min iPhone og det heller ikke dukker opp når jeg skal velge hvilken kalender jeg skal synkronisere. Prøvd å trykke på reparer og fjern på Officen uten at det ser ut til å hjelpe. Har også søkt opp programmer som fjerner Office for meg uten at det ser ut til å fungere. Please om noen kan hjelpe meg. Takk! Lenke til kommentar
Largie Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Du har to alternativer: 1. Manuelt = http://support.microsoft.com/kb/928218 2. Automatisk = http://www.refusetosuffer.com/downloads/re...tOffice2007.zip Anbefaler og lese den manuelle, siden du kan dobbeltsjekke noen steder etter ting er fjernet. Deretter installer på nytt... Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 1. august 2009 Forfatter Del Skrevet 1. august 2009 Det funket ikke dessverre.. Prøvde begge to metodene.. Lenke til kommentar
covah Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Når du avinstallerer Office, blir .pst filen liggende igjen i profilen din. Det du burde gjøre istedet for å avinstallere, er å opprette en ny .pst fil. Lenke til kommentar
Largie Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Prosessen med å fjerne Office og bla Outlook tar kun for seg selve programmet. Hvis du ønsker å fjerne innholdet gjør du følgende: NB: Husk at alt innhold forsvinner, backup er kjekt Trykk Start -> Kjør og past inn følgende path: %USERPROFILE%\Application Data\Microsoft\Outlook (Fjern alle filene) Deretter tar du: %USERPROFILE%\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook (Fjern alle filene) Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 1. august 2009 Forfatter Del Skrevet 1. august 2009 Finner ikke de mappene som du sier.. Sikkert fordi jeg har Vista. Men tipper det er de samme filene som ligger under C:\Users\Martin\AppData\Local\Microsoft\Outlook C:\Users\Martin\AppData\Roaming\Microsoft Lenke til kommentar
Largie Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Det stemmer nok ja %USERPROFILE%\AppData\Local\Microsoft\Outlook %USERPROFILE%\AppData\Roaming\Microsoft\Outlook God info her: http://www.slipstick.com/config/backup2007.asp#vista Ved å fjerne pst-fila her vil outlooken din være igjen tom... Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 1. august 2009 Forfatter Del Skrevet 1. august 2009 (endret) Kommer feilmelding "Finner ikke filen C:\Users\Martin\AppData\Local\Microsoft\Outlook\Outlook.pst når jeg prøver å starte den igjen. Skjønner fortsatt ikke hvorfor kalenderen ikke vil dukke opp på iTunes for å synke med iPhone, derfor jeg prøver å fjerne hele Office som om det skulle bli instalert på ny maskin, hittil har jeg ikke fått det til.. Noen ideer? Prøvde forresten å gjenopptrette Windowsen med 2 uker for å se om problemet ble løst, men det ble den altså ikke.. Skjønner ikke hva som har skjedd med kalenderen på Outlook, plutselig ville ikke iPhonen og kalenderen synke lenger, så ut som den ble synket med en annen kalender på Outlooken som man ikke ser.. Endret 2. august 2009 av Anixion Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 3. august 2009 Forfatter Del Skrevet 3. august 2009 Har nå formatert pc'en og instalert Office på nytt, og import backupet med kontakter og kalender, men har fortsatt samme problem. Kan problemet være altså den kalenderen med oppfølgingene jeg hadde? Så jeg lurer på hvordan jeg kan lage ny kalender som kan dukke opp på iTunes, har aldri klart få til dette, evt. slette den gamle kalenderen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå