bazxlckjv aeoif34wedjifoxj Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Synes det er godt komponert og etterbehandlet, med en dramatisk effekt å himmelen. Har du fikset noe ekstra på himmelen, eller var den sånn? Men høyre del av himmelen ser kanskje litt doven ut til sammenligning, resten av bildet har mange kontraster. Bare et inntrykk jeg fikk, og sikkert en smakssak Lenke til kommentar
Ageurk Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Hmm vanskelig. Det ser utrolig gjennomtenkt og gjennomført ut. Fargene er også veldig fine, men likevel er det noe som ikke gjør meg helt fornøyd. Jeg syns det mangler litt balanse. Venstre side blir tom, høyre blir tung. Det mener jeg gjør forskjellen på et godt bilde som det er, til et virkelig godt bilde. Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 2. august 2009 Forfatter Del Skrevet 2. august 2009 Takk for tilbakemelding, Kalahari og Ageurk! Kalahari: Har ikke fikset noe på himmelen nei annet å øke kontrast og skarphet. Jepp, enig i at høyre del ser mer daff ut, men desverre var skyene som de var Ageurk: Enig i av bildet er ubalansert, måtte croppe en del til høyre for å fjerne mindre interessante ting. Kunne kanskje ha hatt med mer forgrunn også. Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Synes forgrunnen blir for lys i forhold til himmelen. Ellers fint! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå