tirpiz Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 (endret) hallas. har tenkt lenge på å sette en pc i dashbordet på bilen min. men har aldri funnet noe som ville funka. vet ikke om ASUS Eee Top vil funke. tenkte å feste pc til dashbordet med denne har også tenkt når bilen lever 12 V så kan man vil bruke 12v - 230 v. er det noen som erfaring med 12v - 230v på bil ? hva syns dokker om min nye ide? Endret 31. juli 2009 av tirpiz Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Burde jo i teorien funke fint det... Hadde kanskje vært greit med en ekstern volumkontroll, evt fjernkontroll til lydkort e.l.... Lenke til kommentar
*F* Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 funker nok fint det. Har tengt og jøre det samme når jeg får meg sertfika (fårhåpendligvis denne måneden) og bil. Til og styre musikken primært sett. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Det hadde kanskje vært bedre å kjøpt en ferdig bil pc men... Lenke til kommentar
tirpiz Skrevet 3. august 2009 Forfatter Del Skrevet 3. august 2009 Det hadde kanskje vært bedre å kjøpt en ferdig bil pc men... å hvor finner man det ? hadde vært fint om dokker setter du link. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå