So|o Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Flere enn meg som ikke har fått med seg denne gebyrøkningen? http://www.nettavisen.no/it/article2677310.ece Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 hahaha, jeg ler! Dette var et genialt trekk fra Netcom sin side. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Dette er vel ikke noe nyhet. Slik har det vel vært helt fra Netcom fikk iPhone første gang. Lenke til kommentar
So|o Skrevet 1. august 2009 Forfatter Del Skrevet 1. august 2009 (endret) Dette er vel ikke noe nyhet. Slik har det vel vært helt fra Netcom fikk iPhone første gang. Bruddgebyret ble økt nå for noen dager siden. Da vil jeg kalle det nytt. Endret 1. august 2009 av So|o Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Ja beklager. Det er sant, jeg fikk av en eller annet grunn veldig fokus på det med at man også må betale måndesprisen også, og ikke bare bruddbegyret. Men en økning 22% rett før lansering er helt klart en nyhet ja. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Netcom vil jo gjerne beholde kundene sine, så veldig forståelig sånn sett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå