Bykatt Skrevet 6. august 2009 Forfatter Del Skrevet 6. august 2009 Flott skjul! Eller er det en liten hytte? Ryktene vil ha det til at det er et slags anneks. Med soveplass til to. Jeg gikk aldri inn for å verifisere. Liker heller å tro at det er et mystisk skjul med en mørk fortid. Eller noe sånn. Jeg liker katten. Lasta det ned og studerte det litt ekstra. Pent dyr, og pent bilde av dyret. Takk. Katter er koselige dyr. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 15. august 2009 Forfatter Del Skrevet 15. august 2009 9. august Vært litt mye borte det siste uten kamera, og jeg har lånt bort Ixusen min også. I går trodde jeg at jeg hadde røket ut av utfordringen fordi jeg i forrige uke bare tok bilder fredag 14. Men så kom jeg på at jeg tok et bilde med iPhonen min søndag 9. Den har jo også et kamera som ser! Tatt på konsert på Operataket: Kanskje ikke det beste bildet jeg har tatt, men jeg er i hvert fall med. Og konserten var kjempeflott!! Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 15. august 2009 Forfatter Del Skrevet 15. august 2009 14. august Mestre DOF og fokus er sånn vi grønnskollinger må lære oss. Dette motivet har jeg tatt utallige ganger med forskjellig fokuspunkt, vinkel og blender-settings, og bearbeidet, croppet og justert på like mange ganger. I motsetning til mine firbente venner, holder dette motivet seg i ro... Kanskje ikke så spennende, men allikevel: et motiv kameraet mitt ser ofte! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 9. augustTatt på konsert på Operataket: Kanskje ikke det beste bildet jeg har tatt, men jeg er i hvert fall med. Og konserten var kjempeflott!! Synes det var fine, harmoniske farger i bildet, Gia.. RandiA Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 15. august 2009 Forfatter Del Skrevet 15. august 2009 15. august Begredelig regnvær i dag i Oslo. Dagens bilde er like grått: Værtetning på kameraet hadde vært noe... Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 16. august 2009 Forfatter Del Skrevet 16. august 2009 16. august Dalstrøka innafor? O, Vestland, Vestland? Høye nord? Nei, da. Midt i Oslo, Akerselva, etter en regnskyll over byen i går. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Den fikk du til flott, Gia RandiA Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 22. august 2009 Forfatter Del Skrevet 22. august 2009 22. august Det ser litt strevsomt ut, det der... Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Det var fint, Gia..du fikk virkelig frem det strevsomme, og gresset var jo også grønnere på den andre siden da Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 23. august 2009 Forfatter Del Skrevet 23. august 2009 23. august Synes det er irriterende iøynefallende med alskens veiarbeid og medfølgende skilter og lignende. Forstår jo at det er nødvendig, da. Og det er jo alltid noen som "pynter" litt ekstra... Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Ja, vakker høstlig farge på den der... RandiA Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 3. november 2010 Forfatter Del Skrevet 3. november 2010 Jeg har ikke oppdatert feil fest, og tror ikke at jeg har blitt helt sprø. Men jeg rydder i bilder og oppretter fotoalbum, og oppdaget at jeg ikke hadde fullført en av Akam-festene mine. Jeg husker vagt at jeg hadde dataproblemer, men hvorfor jeg aldri lastet opp de siste bildene til slutt, vet jeg ikke helt. Men jeg fant nok bilder for å kunne fullføre, så jeg legger dem herved ut. :!: Jaja, sa noen bedre sent enn aldri, og en litt god historie er det vel? Og jeg innser at å oppdatere Augustfesten 2009 bildegalleri er litt i overkant... Også minner dette meg om hvor fort tiden går! 25. august 30. august Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Bedre sent enn aldri er det noe som heter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå