Gå til innhold

Augustfest 2009 - Gia - Det kameraet ser

Anbefalte innlegg

Flott skjul! Eller er det en liten hytte?

Ryktene vil ha det til at det er et slags anneks. Med soveplass til to. Jeg gikk aldri inn for å verifisere. Liker heller å tro at det er et mystisk skjul med en mørk fortid.

Eller noe sånn. ;)

Jeg liker katten. Lasta det ned og studerte det litt ekstra. Pent dyr, og pent bilde av dyret.

Takk. Katter er koselige dyr. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

9. august

Vært litt mye borte det siste uten kamera, og jeg har lånt bort Ixusen min også.

I går trodde jeg at jeg hadde røket ut av utfordringen fordi jeg i forrige uke bare tok bilder fredag 14.

Men så kom jeg på at jeg tok et bilde med iPhonen min søndag 9. Den har jo også et kamera som ser!

Tatt på konsert på Operataket:

post-138696-1250323541_thumb.jpg

Kanskje ikke det beste bildet jeg har tatt, men jeg er i hvert fall med. ;) Og konserten var kjempeflott!!

Lenke til kommentar

14. august

post-138696-1250323912_thumb.jpg

Mestre DOF og fokus er sånn vi grønnskollinger må lære oss.

Dette motivet har jeg tatt utallige ganger med forskjellig fokuspunkt, vinkel og blender-settings, og bearbeidet, croppet og justert på like mange ganger. I motsetning til mine firbente venner, holder dette motivet seg i ro... ;)

Kanskje ikke så spennende, men allikevel: et motiv kameraet mitt ser ofte! :)

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Jeg har ikke oppdatert feil fest, og tror ikke at jeg har blitt helt sprø.

Men jeg rydder i bilder og oppretter fotoalbum, og oppdaget at jeg ikke hadde fullført en av Akam-festene mine. Jeg husker vagt at jeg hadde dataproblemer, men hvorfor jeg aldri lastet opp de siste bildene til slutt, vet jeg ikke helt. Men jeg fant nok bilder for å kunne fullføre, så jeg legger dem herved ut. :!:

Jaja, sa noen bedre sent enn aldri, og en litt god historie er det vel? Og jeg innser at å oppdatere Augustfesten 2009 bildegalleri er litt i overkant... :D

Også minner dette meg om hvor fort tiden går! :hmm:

25. august

post-138696-1288819016,546_thumb.jpg

30. august

post-138696-1288819075,8594_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...