slayergamer Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 (endret) Hei Når jeg prøver å se film på youtube etc så kommer det opp en melding :Vent litt, Mellomlagrer.... Men det bare Mislykkes etter ca 30 sek... Altså buffringen står på 0% hele tiden Fungerte fint til å begynne med... men så sluttet den plutseli ... Dette er kun på nettverket mitt ! har også prøvd å nullstille innstillinger .. Men probleme er der fortsatt.. Noen som har peiling ? Takk på forhånd Endret 31. juli 2009 av slayergamer Lenke til kommentar
Grobbie Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 så du har prøvd andre wifi, og ikke hatt noe problemer? det vil vel si at det er noe på nettverket ditt? dårlig linje muligens? (men skal jo ikke mye til for å støtte youtube-streaming) Lenke til kommentar
slayergamer Skrevet 6. august 2009 Forfatter Del Skrevet 6. august 2009 så du har prøvd andre wifi, og ikke hatt noe problemer? det vil vel si at det er noe på nettverket ditt? dårlig linje muligens? (men skal jo ikke mye til for å støtte youtube-streaming) Det fungerer fint på andre nettverk, Er ikke dårlig linje her, fordi nettet funker fint. men alt av Film streaming funker ikke på nettet her.... Tipper det er noe på Ruteren her som kan blokkerer det ?? Lenke til kommentar
Newklear Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Kan hende du får en slags time out? (noe ala "Request has time out") Lenke til kommentar
slayergamer Skrevet 6. august 2009 Forfatter Del Skrevet 6. august 2009 Kan hende du får en slags time out? (noe ala "Request has time out") Jaha ? Det vil si ? Lenke til kommentar
slayergamer Skrevet 12. august 2009 Forfatter Del Skrevet 12. august 2009 BUMP !!! Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 La meg gjette; du har telenor adsl? Ta en liten titt på nettsidene deres så finner du svaret.. Lenke til kommentar
royeltvi Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Jeg har kontaktet SonyEricsson angående dette, de sa at dette er et Telenor problem. Kontaktet så Telenor, og de sa at dette er SonyEricssons problem. Dette orket ikke jeg å være en del av så jeg byttet rett og slett inn telefonen Lenke til kommentar
slayergamer Skrevet 25. august 2009 Forfatter Del Skrevet 25. august 2009 Jeg har kontaktet SonyEricsson angående dette, de sa at dette er et Telenor problem. Kontaktet så Telenor, og de sa at dette er SonyEricssons problem. Dette orket ikke jeg å være en del av så jeg byttet rett og slett inn telefonen LOL Jeg kjøpte tlf fra komplett for 4uker siden... så har vell ingen rett til å levere den tilbake (å få pengene) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå