Kasp0me Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Hei. Jeg har et stort problem. I datamaskina mi har jeg en gammel version av XFX 295 GTX og har nå lett og spurt en del nettbutikker om de har noen kort av den eldre versionen. De fleste har av det nye slaget. Er det noen som kan hjelpe meg og researche etter den? Ja jeg veit at det funker fett med det nye og den gamle versionen samlet men jeg vil ha kabinettet clean og 2 forskjellige skjermkort ville bare sett dumt ut. Er det noen som selger kortet sitt eller vil bytte det gamle mot det nye? Noen som vil kjøpe? Vær vennlig og hjelp. Begynner og bli lei av og titte rundt. Lenke til kommentar
MrBBs Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Desverre tror eg du må ty til ebay eller noke, da dette var ENESTE xfx 295 som var å finne.. eneste XFX 295 Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 1. august 2009 Forfatter Del Skrevet 1. august 2009 Desverre tror eg du må ty til ebay eller noke, da dette var ENESTE xfx 295 som var å finne.. eneste XFX 295 Hmm. Har spurt rundt på de billigste og de sier alle at de har den nyere modellen desverre. Søren klype.... Takk for svar! Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 4. august 2009 Forfatter Del Skrevet 4. august 2009 Da har jeg fått skaffet meg et kort så settr denne tråden som løst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå