Neonlight Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Finnes det et shareware / freeware program, som kan gjøre det samme som Defrag som følger med Windows? ( Ja, jeg syns Defrag i windows er vanvittig treigt, og det er derfor jeg spør ) Har hørt om Norton sine... men jeg stoler ikke på dem. Har også lett en god del via google men ikke funnet noe.. Any gudd tips :wink: ? Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Man har Executive Software sin Diskeeper Workstation - den innebygde defraggeren i WinXP er faktisk en light-light versjon av denne. DW er opptil dobbelt så rask som Windows sin, og har flere avanserte funksjoner for å holde disken ved like. Et alternativ er også VoptXP. Har selv ikke prøvd denne, men den skal også ha forbedret ytelse i forhold til Windows-defraggeren. Lenke til kommentar
ttd Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Du kan prøve Raxco PerfectDisk . Ikke freeware/shareware, men du kan prøve det i 30 dager(med alle valg). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå