kjeb Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Jeg har et 3RSYSTEM Mstation HT-1000 kabinett. Knappen til og slå pc'en av og på fungerer fungerer ikke på fjernkontrollen lenger. Finnes det noen bra fjernkontroll som også kan skru tv'en av og på? Jeg så litt på mce fjernkontroll, men vet ikke om den fikser det... Noen tips? Mvh Kjell Lenke til kommentar
obergeru Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Logitech Harmony serien har veldig gode fjernkontroller. Alle fjernkontrollene har samme funksjonalitet, men ulik utseende/størrelse på lcd skjerm. Lenke til kommentar
disconnected_ Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) I dag er ihvertfall Hoseth best. Som oberguru sier så er Logitech Harmony ett bra alternativ, har selv 2 stk Harmony One, og i kombinasjon med Imon-recieveren som jeg mener sitter i ditt kabinett er de rett og slett fantastiske. Endret 1. august 2009 av disconnected_ Lenke til kommentar
kjeb Skrevet 1. august 2009 Forfatter Del Skrevet 1. august 2009 (endret) Jeg er vel i utgangspunktet ute etter noe mye enklere... Jeg ønsker en kontroll som har en knapp til og skru tv av og på og en annen som skrur dataen av og på. Jeg tittet på denne, men den er vel ikke i salg lenger? Endret 1. august 2009 av kjeb Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Nærmeste du kommer: http://www.vendur.no/catalog/product_info....products_id=467 Lenke til kommentar
kjeb Skrevet 5. september 2009 Forfatter Del Skrevet 5. september 2009 Jeg fikk tak i MCE fjernkontrollen over i USA Å få den til og slå av og på Tv'en var en smal sak, men jeg med å få den til og styre og slå pc'en på... Jeg ser det er et valg i Imon der man kan velge fjernkontroll i oppsettet, men dette er grået ut... Noen ide? Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 (endret) Microsoft kontrollen over leveres jo med en IR mottaker og skal fungere fint til å slå av både pc og tv, min gjør iallefall det i Imon.. Den gjorde forøvrig det på min forrige maskin også, uten noe som helst ekstra program. Endret 5. september 2009 av Actibus Lenke til kommentar
kjeb Skrevet 6. september 2009 Forfatter Del Skrevet 6. september 2009 Jeg har ikke prøvd og koble til den ekstra ir mottageren Jeg har imon i mitt kabinett, men finner ikke ut hvor jeg kan velge annen fjernkontroll enn imon sin (som ikke fungerer) Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Hvilken fjernkontroll vil du bruke? Lenke til kommentar
kjeb Skrevet 6. september 2009 Forfatter Del Skrevet 6. september 2009 (endret) Hei Jeg har en mce 2005 fjernkontroll som jeg vil bruke. Det er bare det og finne hvor jeg velger fjernkontroll i imon... Skal bruke denne til og styre mediaportal med Endret 6. september 2009 av kjeb Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Mener du kan drite i hele prg varen til SoundGraph, og bare installere IR Server Suite. Velg MCE som fjernkontroll - that's it. Funket i hvertfall hos en slektning, men testet ikke nøye. Lenke til kommentar
kjeb Skrevet 9. september 2009 Forfatter Del Skrevet 9. september 2009 Jeg prøvde og instalere Ir server suite nå, men jeg får ikke noe kontakt mellom fjernkontrollen og pc'en... Jeg skjønner ikke dette... Kan det være at iMON jobber over en annen standard? Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Når jeg tenker meg om, tror jeg SoundGprah må være installert, men trenger ikke kjøre. Skal sjekke opp litt. evt. kan du søke litt på MP forum Lenke til kommentar
kjeb Skrevet 10. september 2009 Forfatter Del Skrevet 10. september 2009 (endret) Det hadde vært kjempe fint om du har mulighet til og sjekke litt, så skal jeg selvfølgelig lete videre selv også Jeg begynner og bli bekummret for at den versjonen av Soundgraph hardwaren som sitter i mitt kabinett (3RSYSTEM Mstation HT-1000 ) ikke klarer og lese signalene fra MCE fjernkontrollen... Jeg prøvde og programere tv av/på knappen på mce kontrollen til diverse på soundgraph kontrollen, og det fungerte ikke... -Kjell Endret 10. september 2009 av kjeb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå