Gå til innhold

Laptop til gaming, 10-11k

Anbefalte innlegg

Heisann

Leter etter en laptop som skal kjøre spill, og i en viss grad brukes til å gjøre skolearbeid.

Spillene det er snakk om er i første rekke spill som FM09, Pro Cycling Manager og muligens også spill som krever noe mer av grafikkortet. Jeg vil gjerne har en læppis som kan kjøre de mer grafikkrevende spillende på et bra nivå. Men det viktigste er uten tvil hastigheten og sømløsheten den kjører spillene på (noe enhver som har spilt FM kan sette pris på).

Leter ivrig selv, men i og med at PC-kunnskapene mine er begrensede i forhold til hva som er bra og hva som er enda litt bedre, setter jeg umåtelig pris på alle innspill og forslag.

Hva skjermstørrelse angår skal jeg ha 15-17 tommer, er ikke helt sikker på hvor merkbar forskjellen er?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

MSI GX620 er brukbar. Min bror bruker den, men den er ikke å finne så mange steder i Norge ser det ut til. Kjører for eksempel Crysis på høye innstillinger, CounterStrike Source på maks (noe min bærbar ikke klarer) og er generelt over snittet bra :)

Lenke til kommentar
du kan jo lese tråden min under her`?

Når jeg har helt spesifikke tanker i forhold til hvordan PC jeg skal ha? :)

Takk, Thor.

Som sagt er det viktig at den klarer å håndtere bra grafikk. Men viktigere at prosessoren er sterk, sånn at den kjører helt glatt på spill som ikke krever like mye av grafikken. Hvordan stiller MSIen der?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...