Gjest Guest_Simon_* Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Hei, Er en glad gutt på 17 år som lever livet i de sørlige traktene av vårt langstrakte land. Men en ting bekymrer meg veldig, Når jeg målte penisen min på tirsdag viste den ikke mer enn 9 cm på linjalen. Hva bør jeg gjøre? Jeg har ikke merket noen positiv framgang på mange år. Skal jeg oppsøke en lege? Har noen evt. en link til en billig penispumpe? PS: Sliter også med intens kløe i skrukkregionen Takker på forhånd for alle svar! -Anonym Lenke til kommentar
Teac Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Er dette erigert tilstand eller slapp? Størrelsen trenger du ikke å bekymre deg for. Den kan vokse 2-3 år til. Det med kløen bør du sjekke hos legen. Mulig det er en soppinfeksjon. Ikke farlig altså. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Ja. Ehh..? Var det spørsmålet om det var i erigrert tilstand du svarte på nå? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 http://www.mraverage.com/measure.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå