Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Telenor ADSL bygger ut, andre leverandører ?

Anbefalte innlegg

Er en representant i kommunen her som har tatt opp bredbånds spørmålet for ordføreren. Det sto også noe om at staten skulle kunne støtte med dette.

Er det telenor ADSL som kommer til å stå for utbyggingen da eller ? I så fall, er det andre leverandører jeg velge ? Telenor har jo teit MB grense og er utrolig dyrt hvis man velger ubegrenset! Da vil jeg heller ha bluecom eller noen av de andre !

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det telenor ADSL som kommer til å stå for utbyggingen da eller ? I så fall, er det andre leverandører jeg velge ? Telenor har jo teit MB grense og er utrolig dyrt hvis man velger ubegrenset! Da vil jeg heller ha bluecom eller noen av de andre !

Telenor ADSL har aldri bygget ut noe som helst, de er kun videreselgere på samme måte som Bluecom, Tiscali m.f.

Hvis det er snakk om ADSL fra Telenor så er det Telenor Networks som bygger ut og da kan alle som videreselger deres løsning levere.

Og jeg antar de snakker om Høykom-midler som man kan få for og bygge ut bredbånd i områder hvor det ikke er spesielt lønnsomt.

Lenke til kommentar

Telenor ADSL har aldri bygget ut noe som helst, de er kun videreselgere på samme måte som Bluecom, Tiscali m.f.

Hvis det er snakk om ADSL fra Telenor så er det Telenor Networks som bygger ut og da kan alle som videreselger deres løsning levere.

Og jeg antar de snakker om Høykom-midler som man kan få for og bygge ut bredbånd i områder hvor det ikke er spesielt lønnsomt.

Ja .. telenor Networks da ...

Ok .. da det var godt å høre. Da er det vel Bluecom som er det beste alternativet da kanskje ? Forslag ? .. er ute etter 700 kbits eller noe ..

Lenke til kommentar

Ok .. da det var godt å høre. Da er det vel Bluecom som er det beste alternativet da kanskje ? Forslag ? .. er ute etter 700 kbits eller noe ..

Jeg er hvertfall svært fornøyd med min 704/128 linje fra dem.

Men skal kommunen sitte og vente på Høykom-midler så kan du trygt ta det med ro.

De aller fleste får blankt avslag i og med de stiller svært strenge krav til prosjektene de støtter.

Men Telenor Networks krever ikke så mye for og bygge ut en sentral. du finner mer info på www.jara.no

Lenke til kommentar

Jeg er hvertfall svært fornøyd med min 704/128 linje fra dem.

Men skal kommunen sitte og vente på Høykom-midler så kan du trygt ta det med ro.

De aller fleste får blankt avslag i og med de stiller svært strenge krav til prosjektene de støtter.

Men Telenor Networks krever ikke så mye for og bygge ut en sentral. du finner mer info på www.jara.no

Telenor skal ha 750,- i måneden for 1024/256 med ubegrenset bruk.

Tele2 skal ha 340,- for 704/128, ubegrenset bruk

Nexgentel bravo har 700 kr oppstartsavgift og 398,- for 704/384 !!

Telenor leverer jo det meste latterlige prisene ever ..

Lenke til kommentar

Det sier jo endel om hvor sterkt merkenavnet Telenor er.

Dessuten har de veldig mange som ikke vil bytte pga at de har hatt samme online.no mailadresse i årevis.

Lenke til kommentar

Det sier jo endel om hvor sterkt merkenavnet Telenor er.

Dessuten har de veldig mange som ikke vil bytte pga at de har hatt samme online.no mailadresse i årevis.

skremmende ..

Lenke til kommentar

Vil tele2 eller evt. bluecom være tilgjengelig så fort sentralen står klar etter at bravida har vært å ordnet ? ..

Står på siden til tele2 at det ikke er bindingstid .. kan man da når som helst si opp avtalen ? Skal i forsvaret med tida, og foreldrene mine trenger ikke bredbånd ..

Lenke til kommentar
Vil tele2 eller evt. bluecom være tilgjengelig så fort sentralen står klar etter at bravida har vært å ordnet ? ..

Tele2 driver med sitt eget surr, de leverer ikke alle steder selv om nummersjekkeren deres sier noe helt annet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...