t0mD91 Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Hei. Jeg har titta litt rundt på forumet her og har bare funnet gamle poster\innlegg. Anbefalingene på siden virker også ganske gamle. Så det jeg lurer på er Skjermkort. Jeg har en defekt strømforsyning som også har gjordt skjermkort, harddisk og hovedkort defekt. Jeg har funnet det jeg vil ha untatt skjermkort, så jeg tenkte noen av dere hadde noen gode råd. Jeg har satt meg budsjet på ikke over 1500 og kabinettet mitt er ikke alverdens stort (3RSsystem, R310). jeg gamer en del og er forelska i god grafikk. Så jeg er på jakt etter et kort som har høy ytelse men som også ikke er for dyrt? Takk på forhånd=) t0m Lenke til kommentar
Thomisa Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Dette er det beste nå, fordi det er på tilbud .. til den prisen du leter etter Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Hva er det du har funnet til nå da? Det Thomisa linker til er nok det beste alternativet pr. i dag. Jeg har en uklokket versjon som duger til det aller meste. De fungerer også meget godt i Crossfire hvis det ved en senere anledning blir et alternativ. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå