Skrujernet Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Hva er en duplikat melding? Fikk en hentelapp fra mpx der det står duplikat melding. HAr heller ikke bestil noe! Lenke til kommentar
Musty Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 (endret) en duplikatmelding betyr at det er den andre hentelappen som posten leverer til deg. Man pleier å få duplikatmeldinger en uke etter at den første ble sendt ut, i tilfelle du enten har glemt å hente pakken din eller du ikke har fått den første hentelappen Om du ikke henter den blir den sendt tilbake til avsender. edit: "hentelappen" Endret 31. juli 2009 av Musty Lenke til kommentar
nomore Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 En duplikatmelding er en kopi av en hentelapp som du får tilsendt dersom du ikke har hentet pakken din på posten. Som regel kommer denne 4-6 dager etter at du fikk orginal melding. Du sier du ikke har bestilt noe. Står det navnet ditt på den? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 31. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2009 Siste pakken jeg fikk fra de var et par uker siden.. Rart Lenke til kommentar
gxi Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Kan være at pakken ikke er blitt registrert som utlevert. Sjekk nummeret som står på lappen mot nummeret som står på siste bestillingen du har sendt, og evt. skriv det inn i sporingen på posten.no for å sjekke om den der står som utlevert. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 31. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2009 jaja, det har vel ikke noe å si! Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Jeg har også opplevd å få duplikatmeldinger på pakker jeg allerede har hentet. Men kan være greit å sjekke for sikkerhets skyld. Om de har glemt å sende en liten ting til deg i den første pakken, kan de ha sendt en til. Så sjekk sporing på posten.no, om pakken du har fått duplikatmelding på er utlevert eller ikke. Eller bare gå til postkontoret ditt og spør om den er utlevert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå